چرا عایق های جدید؟

چرا عایق های جدید؟

چرا عایق های جدید شامل:عایق بام،عایق نما،عایق کف،عایق پارکینگ،عایق استخر

از آغاز صنایع در تمامی زمینه ها در دو قرن گذشته در تمامی محصولات مورد نیاز تولید کننده تحولات زیادی صورت گرفته است و هر چه که زمان رو به جلو رفته کیفیت محصولات بهتر و زیباتر اختراع و تولید گردیده است.
در عرصه صنایع شیمیائی و بخصوص در انواع عایقهای رطوبتی قرن بیست و یکم رشد قابل توجهی صورت گرفته و تمامی مشکلات قبلی در زمینه عایقها را بر طرف نموده است و این عایقهای جدید در آینده نه چندان دور کمک شایانی به تمامی مصرف کنندگان در اغلب صنایع خواهد نمود.
برای همین نیازمبرم دارد که گفته شود چرا عایقهای جدید باید جایگزین عاقهای قبلی گردد.
عایقهای جدید که شامل:انواع عاطق رطوبتی مایع،رنگ نما وعایق رطوبتی رنگی،رنگ و عایق استخری ،عایق کف،عایق قطعات صنعتی،رنگ وعایق قطعات خودرو،عایق ضد حریق رنگی،عایق ضد حریق سیمانی،عایق بتن سخت رنگی با ترکیب میکرو ژل بتن،بتن سخت و میکروژل بتن و……..
قابلیت آنرادارد تا جایگزین محصولات قبلی گردد و در صورت اطلاع رسانی مناسب اغلب مصرف کنندگان با شناخت از عایقهای جدید با اطمینان بیشتری از محصولات جدید استفاده مینمایند.
اگر سازندگان و مصرف کنندگان با جدیت و اطمینان ازعایقهای جدید استفاده نمایند تحولی قابل توجه در تمامی صنایع صورت خواهد گرفت.
همانطور که اشاره گردید عایقهای جدید شامل:رنگ نماوعایق رطوبتی رنگی مایع،عایق رطوبتی شفاف غلیظ،عایق رطوبتی شفاف رقیق،رنگ و عایق استخری،عایق بام،عایق نما،عایق ضد حریق رنگی،عایق ضد حریق سیمانی،بتن سخت رنگی با ترکیب میکرو ژل بتن،بتی سخت و میکروژل بتن،عایق قطعات صنعتی،رنگ و عایق قطعات خودرو………..میباشد.
وجود این محصولات جدید میتواند تسهیلات خوبی را برای مصرف کننده ایجاد نماید.
ترکیب چسب صنعتی جدید یا چسب چند کاره درانواع عایقهای جدید نقش مهمی دارد.

ارسال یک پیام

Create your account