نانو عایق رطوبتی و حرارتی جایگزین الاستومری

نانو عایق رطوبتی و حرارتی جایگزین الاستومری

نانو عایق رطوبتی و حرارتی جایگزین الاستومری

عایق الاستومری ترکیبی از مواد مختلف به شکل رول یا ورقی با رنگ مشکی ورویه آن بصورت فویل نقره ای یا بدون فویل به عنوان عایق با ضخامتهای مختلف ساخته میشود .
بعضی ازمصرف کنندگان جهت عایق بندی محصولاتشان با این محصول آشنا هستند .
از مشاهدات و بررسی و بازدید از مصرف کنندگانی که از الاستومری استفاده میکنند در اغلب موارد پس از مدتی بدلیل روزنه هائی که در الاستومری وجود دارد و ورود اکسیژن و مواد اسیدی درون الاستومری باعث خرابی آن میگردد و مصرف کنندگان ناچارند قسمتی عایق الاستومری را تعویض کنند یا در صورت خرابی شدید مجددا الاستومری را اجرا کنند.
در دهه اخیربا رشد تکنولوژی در صنعت شیمیائی محصولات جدیدی اختراع شده که میتواند جایگزین الاستومری گردد.
محصولات جدید به صورت مایع بوده وبا نام عایق حرارتی وصنعتی با دستگاه پاشش براحتی قابل اجرا روی انواع سطوح بخصوص انواع فلزات میباشد.
عایق حرارتی وصنعتی جدید جهت کنترل دماهای 125 درجه 200 درجه 400 درجه 600درجه800درجه 1200درجه طراحی گردیده است و قدرت چسبندگی و مقاومت در دماهای مختلف را شامل میشود.
این محصول جدید تمامی نیازهای مصرف کنندگان را میدهد و با توجه به کیفیت آن طول عمر بالائی دارد.
عایق حرارتی وصنعتی مایع کاملا زیست محیطی بوده و مقاوم در برابر انواع اسیدها و موادهای تخریب کننده میباشد.
این محصول تفات اساسی با اپوکسی یا کفپوش اپوکسی یا روکش اپوکسی وعایق ضد حریق سیمانی و ضد حریق رنگی دارد و میزا ن چسب صنعتی یا چسب چند کاره در ترکیب مواد نقش مهمی دارد.
با توجه به ساختار عایق حرارتی وصنعتی کاربرد زیادی در تولید اجاق گاز خانگی و صنعتی فردار و پکیج خانگی و صنعتی آبگرمکن گازی و برقی و………..دارد.
با توجه به اطلاع رسانی در این محصول جدید در آینده نه چندان دور مصرف عایق الاستومری روز بروز کمتر میشود.
اگر تولید کنندگان انواع محصولات گرمایشی وسرمایشی جهت عایق بندی ازعایق حرارتی و صنعتی مایع بر پایه آب و کاملا زیست محیطی استفاده کنند که کاربرد آن در عایق مخزن،عایق لوله،عایق لوله ومخزن اطلاعات جامعی داشته باشند تحول مناسبی در صنعت تولید انواع لوازم گرمایشی و سرمایشی ایجاد میگردد.
تاکید میشود این محصولات با عایق ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی متفاوت است و مهمترین عامل میزان مصرف چسب صنعتی یا چسب چند کاره میباشد.
بتن سخت وبتن سخت رنگی کارائی خاصی دارد که در بعضی از مقالات بدان اشاره گردیده است.
تاکنون این محصول به میزان کافی اطلاع رسانی نگردیده است و به همین دلیل بغضی ازتولید کنندگان لوازم گرمایشی و سرمایشی از الاستومری جهت عایق استفاده میکنند.
ایده آلترین روش اطلاع رسانی مناسب است که تولید کنندگان میتوانند با این محصول آشنا گردند.
روش بعدی جهت آشنائی محصول مکاتبه یا مکالمه مستقیم با مصرف کنندگان میباشد و تجربه ثابت کرده این روش تاثیر بسزائی جهت اعتماد سازی میباشد تااستقبال لازم صورت گیرد.

ارسال یک پیام

Create your account