میزان استحکام انواع استخر تفریحی

استحکام انواع استخر تفریحی

میزان استحکام انواع استخر تفریحی

یکی از موارد مهم در ساخت استخر تفریحی مقاومت و استحکام انواع استخر تفریحی در طولانی مدت و با کیفیت مطلوب میباشد .

با بررسی کوتاه و گفتگو با اکثر مصرف کنندگان استخر تفریحی تمامی مصرف کنندگان نگرانند که استخرشان سریع با مشکلات از قبیل رنگ استخر یا عایق بندی استخر و کاهش آب یا خرابی سطحی و شدید روبرونگردند .

با توجه به ساخت دیرینه استخر تفریحی اکثر مصرف کنندگان با خرابی استخر در بخش های مختلف آن بارها و بارها روبرو شده اند و تلاش میکنند تا این گونه مشکلات به شکل اساسی حل گردد تا مجبور نشوند هر چند وقت جهت عایق بندی استخر یا رنگ استخر یا تعمیر استخر صنعتی هزینه های سنگین و زمان زیاد صرف کنند واز گذشته تاکنون متاسفانه رضایت مصرف کنندگان استخر تفریحی بصورت بنیادی رفع نگردیده است .

اغلب مصرف کنندگان از این موضوع کاملا کلافه شده اند و بیشتر آنان چون با محصولات نوین و مدرن آشنا نیستند در بعضی از مواقع استفاده کردن از استخری که ساخته اند منصرف میشوند و استخر به شکل متروکه باقی میماند و فضای آنان را نیز میگیرد .

جهت استحکام انواع استخر تفریحی و کاربرد دراز مدت از محصولات انواع محصولات با تکنو لوژی نانو در تمامی مراحل ساخت استخر اختراع و تولید گردیده است و بدلیل عدم اطلاع رسانی کافی دارندگان استخر تفریحی با محصولات جدید که در تمامی مراحل ساخت استخر تفریحی کاربرد دارد ناچار میگردند تا مرتب تعمیر استخر یا رنگ استخررا اجرا نمایند و تجربه نشان داده که با ساختار محصولات قبلی مشکلات استخر رفع نمیشود .

تشخیص نادرست از عایق ضد حریق سیمانی و ضد حریق رنگی میتواند در انتخاب محصول مشکل ایجاد کند.

اگر دارندگان استخر تفریحی با مواد جدید آشنا گردند که شامل:
نانو میکرو ژبتن سخت اجرای ماله پروانه عایق بندی استخر یا نانو میکرو ژل بتن سخت رنگی اجرای ماله پروانه عایق بندی استخریا نانو عایق رطوبتی شفاف غلیظ بعد بتن عایق بندی استخریا نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق بعد بتن عایق بندی استخرو نانو عایق رطوبتی رنگی عایق بندی استخروزیبائی جهت رنگ استخرو تفاوت آنرا با عایق ضد حریق سیمانی یا ضد حریق رنگی را به خوبی بشناسند دیگر دغدغه ای در دراز مدت جهت استحکام استخر تفریحی نخواهند داشت .

محصولات فوق که با آخرین تکنو لوژی در صنایع شیمیائی اختراع و تولید گردیده است در مراحل بعد از گود برداری میتوان از نانو میکروژل بتن سخت اجرای ماله پروانه یا نانو میکرو ژل بتن سخت رنگی اجرای ماله پروانه و در مرحله عایق بندی از نانوعایق رطوبتی شفاف غلیظ بعد بتن یا نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق بعدبتن ودر مرحله رنگ استخر از نانو عایق رطوبتی رنگی آبی بعد بتن و زیبائی استفاده کرد.

تحول در محصولات نوین در صنایع استخرتفریحی مشکلات را کاملا حل مینماید و برای مصرف کننده استخر تفریحی یک استخر با استحکام و طول عمر چندی برابر استخرهائی که با محصولات قبلی استفاده میکنند را عرضه مینماید.

لازم به توضیح است که عایق ضد حریق سیمانی و ضد حریق رنگی تفاوت هایی با عایق هایی که ذکر شد دارد.

ارسال یک پیام

Create your account