رنگ معمولی استخر

رنگ معمولی استخر

رنگ معمولی استخر

(استخرتفریحی – استخر صنعتی – استخر پرورش پرنده گان – ماهی های پرورشی و…..)با اکتشاف یا اختراع رنگ در کاربرد انواع صنایع و بخصوص در بناها و تولید انواع دستگاه ها و وسایل حمل ونقل (اتوموبیل – کشتی – لوکو موتیو – هواپیما) رنگ استخری یکی از گزینه های مناسبی جهت مصرف کننده گان استخربوده است که از آن بهره برداری و استقبال زیادی گردیدو تاکنون نیز رنگ استخریا عایق استخر در انواع استخرها به عنوان زیبائی اکثر مصرف کننده گان راغب شدند به رنگ استخری آبی روی بیاورند.
متاسفانه بدلیل ساختار رنگ استخرمعمولی یا عایق استخرمعمولی از ابتدا تاکنون به دلایل عدیده (آب – سرما – گرما – تولید خزه و برگ درختان در استخرهای سر باز- شستن با شوینده های شیمیائی و…….)طول عمر آن و مقاومت رنگ استخر ماندگار نیست و مصرف کننده ملزم میگردد مجددا تعمر استخر را انجام دهد.
نه تنها رنگ معمولی استخر سریع از بین میرود بلکه نقش عایق استخررطوبتی نانو را ندارد و این عوامل باعث گردیده تا مدام مصرف کننده گان رنگ استخریا عایق استخر با مشکلات و خرابی وتعمیر استخر مواجه میگردند و هر چند وقت مجددا استخر را رنگ آمیزی کنند و مدام با مشکلات و هزینه بالامواجه میشوند.
از گذشته تا نزدیک به یک دهه قبل رنگ استخریا عایق استخر مناسبی تهیه نشده بود تا مقاومت وطول عمر آن بالا باشد و بیشتر مصرف کننده گان رنگ استخریا عایق استخر با محصولات نسل جدید آشنا نیستند و طبیعی است تا اطلاع رسانی خوب صورت نگیرد مشکلات تعمیراستخر حل نخواهد شد.
در کشورهای پیشرفته اطلاع رسانی وتبلیغات مناسبی انجام میگیرد و در مراکزی که شروع به تولید انواع رنگ همزمان عایق رطوبتی نانو کرده اند.
با روشهای مناسب در تلاشند تا اطلاعات مفیدی را به مصرف کننده گان جدید یا قدیمی جهت مقاومت انواع استخرارائه کنند.
روز بروز این تلاش گسترده گشته و بطور یقین بزودی نسل جدید نانو عایق رطوبتی رنگ استخر یا نانو عایق رطوبتی شفاف مایع و نانوعایق رطوبتی رنگی مایع و نانومیکرو ژل بتن و نانو ژل بتن جایگاه خوبی را در انواع استخرها خواهد داشت .
هیچ چیزی مانع رشد رنگ استخریا نانوعایق استخر رطوبتی شفاف مایع و نانوعایق رطوبتی رنگ استخری مایع نخواهد شد و اکثر مشکلات دارندگان استخررا حتی در زمان تعمیر استخر برطرف خواهد نمود.
و تداوم اطلاع رسانی وترویج و تبلیغات گسترده نقش بسزائی جهت علاقه مندی مصرف کنندگان ایجاد خواهد کرد و تمامی تلاش تولید کنندگان گسترش این محصول است.
نزدیک به یک دهه است که بعضی از مصرف کنندگان با محصول جدید رنگ استخر یا عایق استخر نانو به عنوان رنگ استخری حتی برای تعمیر استخرآشنا شده اند و پس از مصرف و ابراز رضایت از این محصول به آشنایان خود معرفی مینمایند و روز بروز میزان مصرف کنندگان افزایش پیدا کرده است.

ارسال یک پیام

Create your account