اهمیت عایق بام

اهمیت عایق بام

اهمیت عایق بام

از گذشته تاکنون محصولات قبلی که از کیفیت مناسبی برخوردارنیستند اغلب با مشکلات خرابی درعایق بام ایجاد میگردد واغلب سازندگان یا مصرف کنندگان بدلیل عدم آشنائی از محصولات جدید عایق بام،مجددا ازروشهای قبلی جهت ترمیم ودر مواردی مجبور میشوند تخریب دربام را انجام دهند تا با مواد قبلی مجددا عایق بام را انجام میدهند.
اگر سازندگان یا مصرف کنددگان انواع بناها با انواع عایق رطوبتی یا عایق رطوبتی مایع شناخت کافی داشته باشند با سهولت وهزینه کمتر میتوانند عایق بام یا عایق نما را اعمال نمایند.
محصولات مدرن با کارآئی بسیاربالا نه تنها درهرمرحله از ساخت بام میتواند بهترین کارآئی را داشته باشد بلکه تسهیل دربازسازی انواع عایق بام را میتواند انجام دهد.
در دو دهه اخیر محصولات نوینی که اختراع و به مرحله تولید رسیده است که شامل انواع:عایق رطوبتی،عایق رطوبتی مایع، عایق رطوبتی رنگی ،بتن سخت،بتن سخت رنگی با ترکیب میکروژل بتن و…میتواند تمامی مشکلات انواع بام را برطرف نماید.
این محصولات علاوه بر کاربرد در عایق بام موارد مصرف متعددی دارد که شامل:عایق نما،عایق استخر، عایق پارکینگ،عایق مخزن ،عایق کف و……میگردد.
جهت استفاده بهینه ازمحصولات جدید لازم است تا با کارشناسانی که در حوزه انواع عایق رطوبتی یا عایق رطوبتی مایع فعالیت دارند مشاوره و راهنمائی گرفت.
اگرسازندگان یا مصرف کنندگان انواع بناها با محصولات نوین آشنا گردند نه تنها مشکل بصورت اساسی حل میگردد درمواردی هزینه ترمیم عایق بام به حداقل ممکن میرسد واین موضوع یکی ازدلایلی است که معمولا سازندگان یا مصرف کنندگان انواع بام که این گونه محصولات را میشناسند از این گونه محصولات استقبال میکنند.
متاسفانه بعضی از تولید کنندگان انواع اپوکسی:اپوکسی،کفپوش اپوکسی،روکش اپوکسی،پلی یورتان،کفپوش پلی یورتان جهت ترمیم یا اجرای کفپوش برای بام اینگونه محصولات را معرفی میکنند و بدلیل طول عمر کم آن،درآینده نه چندان دورمصرف کنندگان مجددا با مشکل روبرومیگردند.
عایق بتن سخت یا بتن سخت رنگی با ترکیب میکرو ژل بتن کارآئی زیادی جهت عایق بام و عایق نما دارد.
عایق ضد حریق رنگی یا ضد حریق سیمانی علاوه بر عایق بندی در عایق بام یا عایق نما مانع تاخیر وتخریب انواع بنا درهنگام آتش سوزی دارد.
تمامی اشخاصی که در حوزه انواع عایق رطوبتی یا عایق رطوبتی مایع فعالیت دارند لازم است تبلیغات گسترده ای را انجام دهند تا مصرف کنندگان بناها با مشکلات فوق روبرو نگردند.
معمولا هر محصول جدیدی که اختراع و به مرحله تولید میرسد زمان میبرد تا مصرف کنندگان با آن آشنا گردند و اطمینان به محصولات جدید پیدا کنند.
لازمه رشدومصرف هرمحصول جدیدی معرفی مناسب و تبلیغات وسیع میباشد.
با اینکه بیشتر اشخاصی که در زمینه انواع عایق رطوبتی بخصوص عایق رطوبتی مایع فعالیت دارند لازم است در ابزاری مانند انواع فضاهای مجازی فعالیت و معرفی محصولات را انجام بدهند،باید با صبر و تلاش و اطلاعات جامع تری را برای سازندگان یا مصرف کنندگان جا بیاندازند.

ارسال یک پیام

Create your account