نسل جدید عایق بام

نسل جدید عایق بام

نسل جدید عایق بام

از زمانی که انواع بناها یا سوله ها ساخته گردید پس از مراحل مختف ساخت آخرین مرحله ساخت بام بنا یا سوله ساخت بام میباشد و درهر دورانی جهت عایق بام از مواد لازم آن زمان استفاده میگردید.
هم اکنون نیز جهت عایق بام بدلیل عدم شناخت سازندگان از مواد قبلی استفاده میگردد وجهت شناخت از محصولات جدیدعایق بام بعضی از مصرف کنندگان که با عایق بام جدیدآشنا هستند انواع عایق رطوبتی یا عایق رطوبتی مایع را با تنوع بسیار زیاد استفاده میکنند.
نسل جدید عایق بام با تلاش شیمی دانان و سرمایه گذاران به ایده آلترین مرحله رسیده که سازندگان با توجه به ساختاربام از محصول مورد نظر استفاده میکنند.
عایق بام یکی ازمهمترین بخش ساخت انواع بنا یا سوله میباشد.
در مراحل مختلف بام ساخته میشود این محصولات میتواند در هر مرحله کاربرد داشته باشد و حتی اگر ساخت بام به اتمام رسیده باشد محصولی وجود دارد که روی هر نو سطوحی(سیمان،کاشی،سنگ،سرامیک)قادر است عایق بندی بام یا عایق سوله را با بالاترین کیفیت انجام دهد.
نسل جدید عایق بام یا عایق رطوبتی یا عایق رطوبتی مایع شامل انواع:عایق رطوبتی شفاف،عایق رطوبتی سفید،عایق رطوبتی رنگی و…..میشود میتواند تمامی مشکلات عایق بام را برطرف کند.
علاوه بر کاربرد در عایق بام این محصولات کارآئی مناسبی در عایق نما،عایق پارکینگ،عایق استخر،عایق مخزن و………دارد.
جهت شناخت از محصولات جدیدعایق بام لازم است اطلاع رسانی مناسب واعتماد سازی به سازندگان صورت گیرد.
جهت آشنائی با محصولات جدید عایق بام ضرورت دارداز تمامی ابزارهای تبلیغاتی واطلاع رسانی صورت گیرد.
در دهه اخیرتلاش نسبی جهت معرفی انواع عایق بام نسل جدید عایقها صورت گرفته است و قطعا با تداوم سازندگان عایق بام نسل جدید تمامی محصولات قبلی عایق بام به کنار گذاشته میشود و با توجه به کیفیت بالای عایق بام جدید و طول عمر بالای آن روزبه روز محصولات جدید عایق بام رو به گسترش است واین موضوع تولید کنندگان محصولات قبلی عایق بام را وادارمیکند که تغییراتی درتولید محصولات انجام دهند.
بتن سخت یا بتن سخت رنگی با ترکیب میکرو ژل بتن درعایق بام بسیار موثراست و تمامی دغدغه های سازندگان را برای جلوگیری از رطوبت وآب را حل مینماید.
عایق ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی صرفا جهت تاخیر در تخریب در هنگام آتش سوزی مصرف میگردد.
لازم به توضیح مجدداست نسل جدید عایق بام علاوه بر بام میتوان در سطوح مختلفی کارآئی داشته باشدمانند:عایق مخزن،عایق استخر،عایق نما،عایق کف،عایق پارکینگ،عایق تمام سطوح انواع سوله و…..
با توجه به کارآئی بسیار زیاداین محصول ضرورت دارد تا سازندگان و مصرف کنندگان انواع بنا و سوله را تا حدامکان باانواع نسل جدید عایق رطوبتی مایع آشنا کرد.

ارسال یک پیام

Create your account