اصول و نکات اجرای استخر تفریحی

اجرای استخر تفریحی

اجرای استخر تفریحی

از آغاز ساخت استخر تفریحی وتنوع در کیفیت رنگ استخر و عایق بندی و کاربرد آن در بناها ی بزرگ و باغ و ویلاها افزون گشته است .

وجود استخر تفریحی از نظر کاربردی جایگاه ویژه ای را داشته و روز بروز با وجود گسترش استخر تفریحی رنگ استخر و بخصوص عایق بندی استخر الزامی شده است.

استخر تفریحی و رنگ استخر و عایق استخرباید از مقاومت ودوام مناسبی برخوردار باشد.

آبی که در استخر تفریحی نگهداری میشود باید ازکمترین آسیب پذیری وخرابی برخوردار باشد.

در بعضی از مواقع مسئله زیست محیطی یا بهتر است گفته شود سلامتی انسانها برای همه مردم که از مصرف کنندگان استخر تفریحی هستند از اهمیت مهمی برخوردار است.

نمونه بارز آن در نگهداری آب شرب یا آب خوردن و………..
پاکیزه بودن محیط استخرتفریحی از رنگ استخر یا عایق استخر از مقیاس های اصلی تولید کنندگان و مصرف کنندگان بوده و از گذشته تاکنون وجود داشته است.

به همین دلیل جهت پاکیزگی و جلوگیری از رشد میکروب یا قارچ و…..سازندگان و مصرف کنندگان حتما از موادی باید استفاده کنند که مشکلات جدی به آنان وارد نگردد.

در این راستا تعداد بسیار اندکی گروه های علمی و دانش بنیان و مخترع در رشته شیمی تلاش و اقدامات اساسی انجام داده اند که به اختصار بدان پرداخته میشود.

اولین محصولی که بدون توجه به زیبائی میتواند بتن را عایق رطوبتی و حرارتی کرد تا از مشکلات عدیده گذشته دور کند دومین محصول نانو میکرو ژل بتن سخت عایق بندی یا نانومیکرو ژل بتن سخت رنگی عایق بندی استخر است.

حتما ازمحصولات جدید باید در روش استفاده و میزان ترکیب رعایت گردد وتفاوت آن را با عایق ضدحریق سیمانی و ضد حریق رنگی بشناسند.

در مواردی اپوکسی یا کفپوش اپوکسی یا روکش اپوکسی و پلی یورتان یا کفپوش پلی یورتان یا روکش پلی یورتان را تولید کنندگان اپوکسی یا مجریان اپوکسی به بعضی از مصرف کنندگان استخر تفریحی جهت عایق بندی استخر و زیبائی پیشنهاد میدهند.

میزان ترکیب نانومیکرو ژل بتن سخت یا نانومیکرو ژل بتن سخت رنگی عایق بندی در استخر تفریحی و رنگ استخر و عایق استخر و تعمیر استخر حتما روی اصول فنی باید ترکیب گردد.

بالاترین کیفیت دردهه اخیرنانوعایق رطوبتی رنگی بعد بتن عایق بندی و زیبائی و نانو عایق رطوبتی شفاف غلیظ بعد بتن عایق بندی میگردد.

تمام کارشناسان فنی بتن بدان واقفند که ساختار بتن ترک است و در صورت استفاده ازنانو میکرو ژل بتن سخت یا نانومیکروژل بتن سخت رنگی استخرتفریحی نه تنها عایق رطوبتی میشود بلکه بدلیل کشسانی نانومیکرو ژل بتن دیگر ترک نمیخورد و این ماده خاص و کم نظیر تمام مشکلات بتن سخت یا بتن سخت رنگی در استخر تفریحی و تعمیر استخررا حل می نماید.

پس از آشنائی جامع وکامل از این محصول مصرف کنندگان با اعتماد و اطمینان بیشتری راغب میگردند تا از محصول جدید که همان نانومیکرو ژل یا نانوژل بتن جهت مصرف استخر صنعتی و رنگ استخر و عایق استخریا به گفته بعضی ازمصرف کننده از واژه نانو ژل بتن در استخر تفریحی استفاده می نمایند .

هر میزان این محصول در انواع استخرها بخصوص استخر تفریحی استفاده گردد بمرور زمان مصرف میکرو نانومیکروژل بتن سخت یا نانومیکروژل بتن سخت رنگی کاربردی و ضروری خواهد شد که جایگزین مناسبی برای ساخت با کیفیت با طول عمر بسیار بالا و تعمیر استخر میباشد.

در اینجا سازندگان و پیمانکاران لازم است باعایق ضد حریق سیمانی وضد حریق رنگی آشنائی نسبی داشته باشند.

در مواردی اپوکسی یا کفپوش اپوکسی یا روکش اپوکسی وپلی یورتان یا روکش پلی یورتان یا کفپوش پلی یورتان نقش عایق را دارد و لازم است تولید کنندگان اپوکسی یا مجریان اپوکسی تفاوت این نوع عایق را با انواع عایق رطوبتی مایع را بشناسند.

ارسال یک پیام

Create your account