عایق رطوبتی نانورنگی

تکنولژی جدید نسل عایق رطوبتی نانومایع و عایقهای رطوبتی نانو رنگی. با توجه به تنوع رنگها و کاربرد بسیار فراوان. به بهترین شکل میتوان از عایق رطوبتی استفاده بهینه کرد.

با دریافت اطلاع رسانی مناسب و مفید تولید کنندگان و مصرف کننده گان بهره برداری در مورد انواع عایق رطوبتی. نانومطالبی ارائه گردیده است. که در صورت گسترش و تداوم اطلاعات در تمامی صنایع. جهت کیفیت و دوام محصولات اتفاقات خوبی صورت خواهد گرفت.

در صورت ترویج محصولات نسل جدید عایق  نانومایع. و بخصوص عایق نانو رنگی این امید وجود دارد. که عایق نانومایع وعایق نانورنگی مانند بیشتر محصولات. که زمانی جهت آشنائی تولید کنندگان و مصرف کنندگان برده شد. زمان زیادی بکار برده شد. تا تولید کنندگان ومصرف کنندگان از محصولات گذشته به محصولات نوین با کارآئی بالااعتماد کنند. و کم کم میزان مصرف کننده گان و تولید کننده گان افزایش پیدا خواهد کرد.

این محصول جدید نیز مانند محصولات سنتی گذشته نیاز به زمان دارد. تا جایگاه بسیار خوبی را در تمامی صنایع ایجاد نماید.

کاربرد عایق رطوبتی رنگی در صنایع مختلف

جهت بررسی بیشتر عایق نانو مایع و عایق نانورنگی. و عایقهای دیگر مایع بر پایه آب و کاملا زیست محیطی لازم است. اطلاعات جامع ومفیدی ارائه گردد.

عایقنانومایع و عایق نانو رنگی با آخرین. تکنولوژی درصنعت شیمیایی به مرحله  ساخت وتولید انبوه رسیده است. و با توجه به ساختار چند کاربره در صورت تبلیغات مدرن. و اطلاع رسانی مناسب و ارائه نمونه جهت تست  تحول بسیار خوبی را در صنعت ایجاد خواهد کرد.

ترکیبات این محصول علاوه بر عایق رطوبتی نانو تشکیل شده جهت کنترل. دماهای مختلف سرمای شدید و گرمای شدید مقاوم میباشد. و علاوه بر آن از چسبندگی و کشسانی بدلیل خواصی که ذکر شد. با محصولات قبلی مطلقا قابل قیاس نمی باشد. و با هزینه مناسب و سرعت بالای اجرا با هر ابزاری(قلم – غلطک – پیستوله – ایرلس – شات – کاردک و…. ) قابل اجرا میباشد. این مهم جهت مصرف کنندگان از اهمیت بالائی برخوردار است. در صورت اطلاع رسانی مناسب و مشاهده و آزمایش مصرف کنندگان زمانی که به. عایق  مایع و عایق نانو رنگی مایع بر پایه آب پی ببرند. قطعا جایگزین مناسبی خواهد بود.

 

عایق رطوبتی شفاف رقیق

کاربرد آن درصنایع چوب ونما

محصول جدیدی از نسل عایقهای نانو مایع بر پایه آب و زیست محیطی ساخته شده. که علاوه بر کاربردهای فراوان در اکثر صنایع یکی از مهمترین پوششهائی است. که میتوان جهت انواع چوب و مشتقات چوب ( ام دی اف – نئوپان و…..)استفاده بهینه کرد. که نه تنها مانع نفوذ آب یا رطوبت و….. میگردد. بله بدلیل شفاف بودن ان جایگزین رنگهای سیلر یل کیلر گردد. همزمان چند خاصیت کاربردی را میتوان در یک محصول یافت. و بدلیل اجرای آسان آن و هزینه بسیار مناسب آن در صنعت چوب اتفاق قابل توجعه ای رخ خواهد داد.

 

ارسال یک پیام

Create your account