کفپوش اپوکسی: بهترین روکش کف

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

موارد مصرف

این روکش کف کفپوش اپوکسی برای استفاده در انواع مختلف برنامه های درخواستی مانند کارگاه ها ، پارکینگ های ماشین ، سردخانه و امکانات پردازش مواد غذایی ، نمایشگاه ها ، سالن های مونتاژ ، انبارها ، چوب لباسی هواپیما ، کارخانه های صنعتی ، کارگاه های مهندسی ، مناطق پرترافیک و کفپوش های ورزشی مناسب است.

پوشش کف

پوشش کف بدون حلال در سطح براق یا بدون لغزش موجود است که به منظور کاهش هزینه های نگهداری به دلیل تمیز کردن ، بهداشتی ، سخت پوشیدگی ، سایشی عالی ، مقاومت در برابر ضربه و مقاومت مکانیکی طراحی شده است.

پوشش های کف آکریلیک:

یک پوشش کف آکریلیک کفی می باشد که بر اساس نسل جدیدی از پلیمرهای آبگریز ساخته شده است و به محصولات این امکان را می دهد با دوام بسیار خوب, با مقاومت شیمیایی و آب بسیار عالی در اختیار شما قرار گیرد. اگر در انتخاب کفپوش گاراژ خود دقت نکنید نیروهای مخرب باعث سایش لاستیکهای شما میشود.
کفپوش اپوکسی کف گاراژ با اولین بار در ذهن طراحی می شوند. ما این سهولت را برای شما فراهم می کنیم که بتوانید با کسری از هزینه ، نتایج حرفه ای کسب کنید. این مورد با روکش کف  کفپوش اپوکسی سیکلویالیفالیک که مانع حباب می شود در هنگام استفاده از آن باعث می شود تا از یک دمنده بزرگ برای منفجر کردن حباب ها استفاده کنید و باعث بروز انواع مسائل می شود.
ما فقط 100٪کفپوش اپوکسی آلیفاتیک خالص با رزین را از سخت کننده ها ، پلیمرها و بهترین رنگدانه های رنگی استفاده می کنیم. این بدان معناست که بهترین روکش کف گاراژ با براقیت بالا و بدون حباب را به دست می آورید ، اثبات آن توسط لیفتینگ داغ تایر است و دارای بهترین رتبه سایش و دوام است. کفپوش اپوکسی های غیر آلیفاتیک ، اپوکسی های غیر 100٪ جامد ، اپوکسی های سیکلوآلیفاتیک و مبتنی بر آب نمی توانند این کار را انجام دهند و بنابراین فقط باید به عنوان آغازگر یا برای کاربردهای موقتی استفاده شوند. وقتی صحبت از کفپوش اپوکسی می شود فقط باید از بهترین ها استفاده کنید و هرگز از هر چیزی که تقریباً خوب می باشند استفاده نکنید!

کفپوش اپوکسی زره ​​پوش

کفپوش اپوکسی زره ​​پوش به مدت 10 سال در برابر “بلند کردن لاستیک داغ” و خسارات مربوط به آن مانند زردی ، محو شدن و ترک خوردگی تضمین می شود! کفپوش زره پوش تنها محصول از نوع آن است که در برابر سایش 5 سال تضمین می شود! با تضمین های اغراق آمیز عمر, فریب نخورید که همه چیز را جز لایه برداری از بین می برد و پیروی از آنها غیرممکن است. بعلاوه آنها هیچ تضمینی در برابر سایش ندارند به این معنی که اپوکسی های آنها خیلی نرم است.

تراشه های رنگی کفپوش اپوکسی

آیا می دانید که “تراشه های رنگی” کفپوش اپوکسی خود را کاملاً در اپوکسی وارد نمی کنند!
بنابراین تراشه هایی که “پوشش درج شده” با روکش ندارند ، دارای لبه های برجسته ی ریزی هستند که گرد و غبار ، خاک ، روغن و گریس را به دام می اندازند.  شما میتوانید با این کفپوش اپوکسی خود را با یک پاک کن مرطوب و به راحتی تمیز کنید !
اما از آن مهمتر اینکه تراشه های رنگی به اندازه کافی تعبیه شده اند تا بتوانید اپوکسی را در زیر آنها جابجا کنید به طوری که هنگام استفاده از مواد جامد کم ، اپوکسی هایی از نوع مبتنی بر آب ساختاری نازک دارند, برای شروع کار از اپوکسی بسیار کمی بین کف و لاستیک های گرم استفاده کنید.
لاستیک های موجود در اتومبیل شما می توانند به 180 درجه حرارت برسند.

روکش اپوکسی

روکش اپوکسی بدون کیفیت باعث سایش لاستیک های شما میشود اما برای اثربخش بودن آن باید روکش لاستیک شما پایین تر از ساییدگی اپوکسی باشد ، و برای جلوگیری از خرابی باید ضخامت کافی را در اپوکسی زیر تراشه ها داشته باشید.

کفپوش اپوکسی
کفپوش اپوکسی صنعتی است.

ارسال یک پیام

Create your account