کاربرد عایق حرارتی و صنعتی در صنایع لوازم خانگی

کاربرد عایق حرارتی و صنعتی در صنایع لوازم خانگی

کاربرد عایق حرارتی و صنعتی در صنایع لوازم خانگی

ازگذشته تاکنون بیشتر تولید کنندگان لوازم خانگی ازقبیل:گاز خانگی،گازصنعتی،آبگرمکن گازی،آبگرمکن برقی،پکیج خانگی،پکیج صنعتی،انواع سرخ کن،منبع و لوله های داغ و……بر مبنای محصولات موجود ازانواع پشم شیشه،پشم سنگ،الیاف سرامیک،الاستومری و……استفاده کرده و هنوز نیز در کشورهای توسعه نیافته از این محصول استفاده میکنند و بعضی از این محصولات مواد مضری دارد که در هنگام مصرف لوازم مانند گاز خانگی و….برای محیط و مصرف کننده بی نهایت خطرناک میباشد و متاسفافنه یکی از عوامل بیماری سرطان میباشد.
به همین دلیل در بعضی از کشورهای در حال توسعه بعضی از مسئولین و قانون گذاران در صنایع تولیدی تولید کنندگان مورد نظر را ملزم میکنند تا از مصرف محصولات قدیمی و سنتی استفاده نکنند.
علت اصلی عدم استفاده از محصولات نانو عایق حرارتی وصنعتی مایع زیست محیطی عدم آشنائی محصول فوق میباشدو اگر اطلاع رسانی و معارفه صحیح به تولیدکنندگان مربوطه بخوبی انجام گردد احتمال تجدید نظروجایگزینی درمحصولات سنتی و قبلی وجود دارد .
بر مبنای تجربه باید چند نمونه برای تولید کننده از نانو عایق حرارتی وصنعتی روی سطوحی که با مواد قبلی اجرا میگردد و متخصیصن وعرضه کنندگان مربوطه محصولات جدید را اجرا نمایند ودر کنار مشتری آزمایش کنند تا کاملا به محصول جدید اعتماد کنندبا این گونه اطلاع رسانی اتفاقات بسیار خوبی در صنایع فوق صورت میگیرد.
موارد مصرف :
انواع پکیج های خانگی و صنعتی(اجرا روی منبع و داخل سطح محصول
انواع آبگرمکن گازی و برقی(اجرا روی منبع)انواع گاز فر دارخانگی و صنعتی(بیرون ون فر گاز)جایگزین پشم شیشه و پشم سنگ
انواع کامیون و تانکر حمل قیر داغ و آسفالت و مواد مشابه آن
لوله های داغ وسرد صنعتی(پالایشگاه،صنایع داروئی،صنایع غذائی و……)
نانو عایق حرارتی و صنعتی براحتی میتواند جایگزین محصولات گذشته گردد.
عایق ضد حریق رنگی وضد حریق سیمانی،میکروژل بتن،بتن سخت،بتن سخت رنگی وعایق بام،عایق استخر،عایق سوله درموارد دیگر کارخانه تولیدی کاربرد دارد و چسب صنعتی یا چسب چند کاره میزان ترکیب با این محصولات نقش بسزائی دارد.
لازم به ذکر است نانو عایق رطوبتی و حرارتی،نانو عایق رطوبتی و حرارتی شفاف،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق میزان مقاومت در گرمای بیش از 125 درج قابلیت ندارد و کاربرد زیاد آن در عایق بام،عایق استخر،عایق سوله،عایق مخزن میباشد،
نانو عایق حرارتی و صنعتی با اجرای پاشش میتوان سرعت اجرا را نیز افزایش داد و در محاسبات هزینه تمام شده تولید یکی از عوامل میباشد.

ارسال یک پیام

Create your account