نیاز مبرم در عایق بام

نیاز مبرم در عایق بام

نیاز مبرم در عایق بام-عایق نما-عایق استخر-عایق کف-عایق پارکینگ-عایق سوله

بارها گفته شده که عایق رطوبتیهای گذشته مشکلات عدیده ای را از گذشته تاکنون بوجود آورده اند وتا قبل ازآشنائی با محصولات نوین که با تکنولوژی نوین اختراع وبه مرحله تولید رسیده است.
بدلیل اطلاع رسانی محدود اکثر سازندگان و مصرف کنندگان از همان شیوه های قدیمی استفاده میکنند.
در دو دهه اخیر با رشد صنعت شیمیائی تعداد محدودی از شیمی دانان با توجه به ضرورت ونیاز سازندگان و مصرف کنندگان با تلاشهای فراوان توانسته اند انواع عایقهای نوین شامل:عایق رطوبتی شفاف غلیظ،عایق رطوبتی شفاف رقیق،رنگ و عایق استخر،عایق رطوبتی رنگی،عایق ضد حریق رنگی،عایق ضد حریق سیمانی،بتن سخت رنگی با ترکیب میکروژل بتن،بتن سخت با ترکیب میکرو ژل بتن،چسب صنعتی جدید،چسب چند کاره و…………را اختراع و به مرحله تولید رسانده اند و این محصولات کمک شایانی را در انواع ساخت بناها و سوله ها و استخر ها و…….میکند.
با توجه به نیاز مبرم تمامی سازندگان و مصرف کنندگان جهت عایق بندی مطلوب و با کیفیت با طول عمر زیاد ضرورت دارد که اطلاعات جامعتری از طریق ابزارهای تبلیغاتی صورت گیرد.
تمامی عایقهای جدیدی که شامل:عایق رطوبتی شفاف غلیط،عایق رطوبتی شفاف رقیق،عایق رطوبتی رنگی،رنگ وعایق استخری،عایق حرارتی صنعتی،عایق ضد حریق رنگی،عایق ضد حریق سیمانی،بتن سخت رنگی با ترکیب میکرو ژل بتن،بتن سخت با ترکیب میکرو ژل بتن و……..میتواند تمامی مشکلات قبلی عایقهای قدیمی را بر طرف کند.
بارها تاکید شده مواد چسب صنعتی یا چسب چند کاره در ترکیب این مواد نقش مهمی دارد.
لازمه کاربرد عایقهای جدید اطلاع رسانی خوب وقابل لمس جهت مصرف کنندگان میباشد.

ارسال یک پیام

Create your account