نیاز مبرم انواع عایق رطوبتی و حرارتی

نیاز مبرم انواع عایق رطوبتی و حرارتی

نیاز مبرم انواع عایق رطوبتی وحرارتی

ازگذشته دوراز دوران پارینه سنگی مسئله سرما و گرما حائزاهمیت بوده است در واقع زمانی که دوره غارنشینی به پایان رسید و انسانها با ابزارهای مختلف شروع به ساختن سر پناه به شکل مسقف کردند و نوع مواد آن بستگی به دورانهای مختلف دارد مختصر میتوان بدان اشاره کرد(سنگ – خاک و گل – فضولات حیوانی – نی – چوب و………)
در تمامی دوران مسئله سرما ، گرما ، رطوبت و آتش سوزی مهمترین موضوعی بود که با توجه به هر دوران از امکانات آن زمان جهت کاهش دما یا افزایش دما یا رطوبت استفاده میکردند.
اکنون نیز در بعضی ازمناطق دنیا و کشورهایی با سنتهای گذشته این ابزاری که نام برده شده بصورت سنتی انجام میدهند .
حتی آشنا با سبک زندگی مدرن امروزی نیستند واغلب ساختن مکان مسکونی و ترمیم آن را خودشان انجام میدهند .
بدلیل دست به دست شدن این سبک ویاد گیری ازاجدادشان این روش عادی بشمار می آید. قدیمی استفاده میکنند ، اجرای روشهای قدیمی کاملا واز روش اجرای سنتی راضی هستند،حتی اگر اشخاصی از شیوه روز یا مدرن به این نسل اطلاع رسانی یا پیشنهاد داده شود مقاومت خواهند کرد.
یکی از دلایل که توریستها به مکانها و بناهای سبک قدیمی مراجعه میکنند وبعضی از افراد حاضرند هزینه بالائی را بپردازند تا از نزدیک شاهد انواع بناهای سبک قدیمی باشند و از نظر آنان سبکی نوستالژی است که یاد آوری و الهام بخش تاریخ بشریت است تداوم روش قدیمی این نسل از انسانهائی است که از گذشته تاکنون ادامه داده اند.
اکنون در سبک معماری مدرن نوع مواد و ابزار و متخصصین در حد متنوع وجود دارد و درقرن بیستم اوج شکوفائی آن آغاز شده و باسرعت بسیاربالا سبک مدرن گسترش پیدا میکند .
بیشتر نسل امروزی این سبکها را می پسندند و در کشورهای مختلف با توجه به نقطعه جغرافیائی و آب و هوا ازمحصولات جدید و مدرن استفاده میکنند وچه در بناهای کوچک یا بزرگ و آسمان خراش مسئله گرما و سرما و رطوبت و آتش سوزی از موارد مهمی است که سازندگان با توجه به دانششان یا تجربه از ابزارهای شناخته شده استفاده میکنند.
چندین دهه است که با تولید پشم شیشه یا پشم سنگ یا ایزوگام یا الاستومری اغلب سازندگان از این گونه مواد استفاده میکنند وحتی پیشنهاد معمارین بروزهم این گونه ابزار میباشد .
طی سال های گذشته محصولات بسیار پیشرفته ساخته شده که جایگزین محصولات قبلی میگردد.
این محصولات را میتوان نسل جدید انواع نانو عایقها با تنوع بسیار نام برد ازقبیل: نانوعایق رطوبتی مایع وحرارتی شفاف غلیظ ،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق،نانوعایق رطوبتی وحرارتی رنگی،نانوعایق حرارتی که کاربرد زیادی در عایق بام،عایق سوله،عایق مخزن،عایق استخر،عایق نما،عایق لوله ومخزن،جایگزین رنگ استخروعایق ضد حریق رنگی وضد حریق سیمانی،میکروژل بتن،بتن سخت،بتن سخت رنگی وعایق اپوکسی یا روکش اپوکسی یا کفپوش اپوکسی و چسب صنعتی یا چسب چند کاره تمامی محصولات بر پایه آب و سازگار با محیط زیست میباشد.
سازندگان معمولادرابتدا جهت آشنائی با نانوعایق رطوبتی و حرارتی شفاف غلیظ،نانوعایق رطوبتی شفاف رقیق،نانوعایق رطوبتی وحرارتی رنگی ونانوعایق حرارتی کاربرد در:عایق بام،عایق نما،عایق استخر،عایق مخزن،جایگزین رنگ استخر،عایق سوله،عایق لوله و مخزن و عایق اپوکسی یا کفپوش اپوکسی یا روکش اپوکسی،ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی،میکروژل بتن،بتن سخت،بتن سخت رنگی و چسب صنعتی یا چسب چند کاره با کیفیت عالی مقاومت میکنند وترجیح میدهند که از موادی که قبلااستفاده میکردند و حتی در مواردی پا فشاری میکنند محصول جدیدی را جایگزین نکنند وچون بارها ازمتریالهای قبلی استفاده کرده اند اطمینان بیشتری دارند.
مصرف کنندگان معمولابراحتی از محصولات جدید در ابتدا استقبال نمیکنند و زمانی که کیفیت محصول نانوعایق رطوبتی مایع وحرارتی شفاف غلیظ ،نانوعایق رطوبتی شفاف رقیق ،نانوعایق رطوبتی مایع ونانوعایق رطوبتی رنگی ،عایق اپوکسی یا روکش اپوکسی یا کفپوش اپوکسی ،عایق ضدحریق رنگی و ضد حریق سیمانی،میکروژل بتن،بتن سخت،بتن سخت رنگی و چسب صنعتی یا چسب چند کاره جدید اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد و محصولات جدید را لمس کنند حتی تمایل پیدا میکنند به افراد دیگر نیز معرفی کنند.

ارسال یک پیام

Create your account