نیارمندیهای انواع عایق بام

نیارمندیهای انواع عایق بام

نیارمندیهای انواع عایق بام-عایق نما-عایق استخر-عایق کف-عایق پارکینگ

از گذشته تاکنون بیشتر سازندگان انواع بناها وسوله ها جهت عایق بندی سطوحی که نیازبه عایق بندی دارند طبق تجربه و اطلاعاتی که دارند از انواع عایقهای قدیمی وسنتی استفاده میکنند و بدلیل عدم کیفیت مناسب بعد از مدتی با مشکلات رسوخ آب ورطوبت مواجه میشوند.
در عصر پیشرفته تلاشهای فراوانی جهت حل این مشکلات گذاشته شده که به کمک شیمی دانان و تولید کنندگان در دو دهه اخیر محصولات با کیفیتی به شکل مایع و مقاومت بالا ختراع و تولید گردید ه است.
انواع عایقهای رطوبتی وحرارتی در تمام سطوحی که مورد نیاز است که شامل :عایق رطوبتی شفاف،عایق رطوبتی رنگی،عایق عایق استخر، عایق کف،عایق پارکینگ،عاق ضد حریق رنگی،عایق ضد حریق سیمانی،عایق حرارتی صنعتی(جایگزین ایزوگام،الیاف سرامیک،پشم شیشه،الاستومری و….)عایق شفاف غلیظ،عایق شفاف رقیق و…..با بالاترین کیفیت اختراع و تولید گردیده است که تمامی مشکلات سازندگان و مصرف کنندگان را تامین میکند.
بعضی از افراد با این محصولات آشنا گردیده اند و پس از آزمایش کرد با اطمینان خاطر جایگزین مواد گذشته کرده اند و روز بروز درخواست مواد جدید رو به افزایش است.
مواد جدید با کمک از تکنولوژی جدید در عرصه مواد شیمیائی توانسته کمک شایانی را در انواع عایق بندی انجام دهد.
گسترش محصولات مدرن نیاز به اطلاع رسانی بیشتر دارد که بعضی از تولید کنندگان بداه آگاهند و سعی وتلاش میکنند با ابزارها گوناگون تبلیغات واطلاع رسانی کنند و تا حدودی موفق شده اند.
اگر سازندگان به اهمیت محصولات مدرن پی ببرند دیگر حاضر نیستند از محصولات قدیمی استفاد کنند.
بتن سخت با ترکیب میکرو ژل بتن و بتن سخت رنگی با ترکیب میکرو ژل بتن نیز جایگاه ویژه ای دارد .
تمامی محصولاتی که ذکر شد نقش چسب صنعتی نوین یا چسب چند کاره در ترکیب مواد ذکرشده از اهمیت بالائی برخوردار است.
با توج به انواع عایقهای نوین:عایق شفاف غلیظ،عایق شفاف رقیق،عایق رطوبتی رنگی،عایق قطعات صنعتی،عایق قظعات خودرو،عایق حرارتی صنعتی و……برای تمامی سطوح از هر گونه موادی که استفاده گردیده با هر نوع ابزار اجراقابل استفاده میباشد.

ارسال یک پیام

Create your account