نقش مصرف کنندگان در انواع عایق ها

نقش مصرف کنندگان در انواع عایق ها

نقش مصرف کنندگان در انواع عایق ها

از ابتدای ساخت هر گونه ابزار و تجهیزات مورد نیاز جهت تسهیلات و کمک به انسانها اتفاقات بسیار مهمی صورت گرفته است.
با توجه به تفکر و نبوغ و ابداع و اختراع نسل کنونی از دوران پارینه سنگی تاکنون تحولات عظیمی جهت رفاه انسانی صورت گرفته است.
تک تک ابداع هر گونه ابزار یا وسایل زندگی نه تنها کمک شایانی به مردم انجام گردیده بلکه آسایش وایمنی بیشتری را ایجاد نموده است .
طی سه قرن اخیر با ابداع واختراع اندیشمندان و مبتکرین بیشتر محصولاتی که از گذشته تاکنون تولید وعرضه گردیده مانند:اتومومبیل – لوکوموتیو – هواپیما – برق – تلفن – کشتی و……بقدری در عرصه تولیدات محصولات دیگر موثر بوده که روز بروز بر آرامش و رفاه جامعه جهانی تاثیر شگرفی گذاشته است واین سیر طولانی روز بروز رو به افزون است .
اگر ازهر گونه اختراع و سپس تولید و اطلاع رسانی با ابزار پیش روی انسانها بصورت مناسب استفاده گردد نه تنها رفاه ایده آلی در جامعه حاکم خواهد شد به پشتوانه استفاده صحیح از ابزارهای گذشته میتوان شاهد گسترش محصولات جدید و با کیفیت بودن آن شاهد خواهیم بود، این روند اجتناب ناپذیر است مسلما در آینده چنین رقم خواهدخورد.
مهمترین نقش در رشد هر گونه ابزاری یا اختراعی را نیازمصرف کننده تعیین کرده و خواهد کرد و محصولات با توجه به رضایت مصرف کنندگان از نظر کمی وکیفیت رو به پیشرفت میباشد.
این تحولات دنیای زیبائی را میتواند به بشریت انجام دهد در صورت بی توجهی با این مهم میتواند باعث مشکل زائی وحتی خطررا بدنبال خواهد داشت.
اختراع و تولید انواع نانو عایق : نانوعایق رطوبتی وحرارتی شفاف غلیظ بعد بتن سخت یا بتن سخت رنگی،نانوعایق رطوبتی مایع وحرارتی رنگی بعد بتن سخت یا بتن سخت رنگی،نانوعایق حرارتی نیز از این قائده مستثنی نیست.
هر میزان که مصرف کنندگان از نسل جدید نانوعایق رطوبتی مایع و حرارتی استقبال کنند اتفاقات مناسبی بخصوص در صنعت لوازم خانگی را در پی خواهد داشت.
نقش اساسی در میزان مصرف را در نانو عایق رطوبتی مایع و حرارتی شفاف غلیظ بعد بتن یا نانوعایق رطوبتی و حرارتی رنگی بعد بتن یا نانوعایق حرارتی استقبال آن کاملادر گروآشنائی و اعتماد مصرف کننده میباشد و این در تمامی محصولات اجتناب ناپذیر است.
عایق ضد حریق رنگی وضد حریق سیمانی و عایق اپوکسی یا روکش اپوکسی یا کفپوش اپوکسی،میکروژل بتن،بتن سخت،بتن سخت رنگی وچسب صنعتی یاچسب چند کاره از این قائده جدا نیست.
با توجه به تکنولوژی کامپیوترو اینترنت خود مصرف کنندگان جهت آشنائی با محصولات جدید از طریق کامپیوتریا موبایل تلاش میکنند تا اطلاعات خوبی را بدست آورند.
بعضی از مصرف کنندگان از مشاورین با تجربه راهنمائی و کمک میگیرند تا بیشتربا محصولات جدیدآشنا گردند ودرصورت نیاز از آن استفاده نمایند و تداوم آن چشم انداز بسیار خوبی را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان ایجاد خواهد شد.
شناخت مناسب کاربران از عایق ضدحریق رنگی و ضدحریق سیمانی و عایق اپوکسی یا واژه کفپوش اپوکسی یا روکش اپوکسی و پلی یورتان یا کفپوش پلی یورتان و چسب صنعتی یا چسب چند کاره که مانند عایق کارکرد دارد .
این شناخت در انتخاب انواع عایقها نقش شایانی دارد.

ارسال یک پیام

Create your account