نقش رسانه در گسترش انواع عایق رطوبتی وحرارتی

نقش رسانه در گسترش عایق رطوبتی وحرارتی

نقش رسانه در گسترش انواع عایق رطوبتی وحرارتی

از زمان آغاز انواع رسانه ها برای تمامی
مسائل وحتی کالاها ترویج واطلاع رسانی نقش بسزائی داشته اند.
با سرعت روز افزون روزبروزاطلاع رسانی رو به گسترش است و اغلب رسانه ها با هدفمندی (اقتصادی – سیاسی – اجتمائی – فرهنگی – ادبیات – ورزشی و…..)از اشخاصی که فعال در زمینه فروش کالا هستند هزینه لازم را بپردازند از محصولاتشان چه باکیفیت خوب یا متوسط یا ضعیف را معرفی و تبلیغ مینمایند.
در بعضی از مواقع تولید کننگان وعرضه کنندگان هزینه هنگفتی خرج میکنند تا به اهداف خود برسند.
همیشه در انواع رسانه ها رقابت ودرگیرهای شدید با زبان رسانه بوده، متاسفانه این امر اجتناب ناپذیر است .
اغلب مواردی که درج مینمایند یا اغراق یا سیاه نمائی یا فریب جزاصول و قوائد بازیشان است .
درعرصه تبلیغ کالا نیز متاسفانه این امر وجود دارد و کسانی که میخواهند محصول مناسب را به مصرف کننده اطلاع رسانی کنند حتما باید با مشاورین برجسته همکاری کنند تا نیاز اصلی اشان و هزینه ها ی جبران ناپذیررا نپردازند.
نقش رسانه در جهت ترویج و آشنائی مصرف کنندگان درمحصولات انواع نانوعایق :نانوعایق رطوبتی وحرارتی رنگی،نانوعایق رطوبتی مایع،نانو عایق رطوبتی وحرارتی شفاف غلیظ ،نانوعایق رطوبتی شفاف رقیق یا انواع نانوعایق حرارتی جهت مصرف:عایق بام،عایق سوله،عایق مخزن،عایق استخر،عایق نما،عایق لوله و مخزن دارد.
عایق اپوکسی ، روکش اپوکسی ، کفپوش اپوکسی و عایق ضد حریق رنگی،ضد حریق سیمانی،بتن سخت،بتن سخت رنگی و چسب صنعتی یا چسب چند کاره جدیدهمانند اکثر محصولات مصرفی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اگر تولید کنندها یا عرضه کنندها با تحقیق و تفحص به این موضوع کاملا ضروری دست یابند چشم انداز خوبی را جهت عرضه به همراه خواهد داشت.
با توجه به اینکه نسل جدید انواع نانو عایق :نانوعایق رطوبتی مایع،نانوعایق حرارتی رنگی،نانوعایق رطوبتی وحرارتی شفاف غلیظ یا نانوعایق رطوبتی شفاف رقیق یا انواع نانوعایق حرارتی رنگی که کاربرد مناسبی در عایق بام،عایق سوله،عایق نما،عایق مخزن،عایق استخر،عایق لوله و مخزن دارد و عایق اپوکسی ، روکش اپوکسی ، کفپوش اپوکسی و عایق ضد حریق رنگی،ضد حریق سیمانی،بتن سخت،بتن سخت رنگی و چسب صنعتی یا چسب چند کاره پایه آب و سازگار بامحیط زیست و غیر مشتعل حدود یک دهه اختراع شده است حتما باید دقت ویژه ای با مشاورین و همکاران و کارشناسان تبلیغاتی انجام داد.
تمامی رسانه ها از شیوه ها وترفندهای مختلفی استفاده میکنند.
اینجاست که میتوان تاکید کرد رسانه همانند تیغ جراحی است که هم میتواند به نحو ایده آل جراحی موفقی انجام داد یا با همان تیغ جراحی به خود ودیگران آسیب رساند.
با توجه به نکات اساسی در انواع رسانه ها ابتکار و ابداع نقش برجسته ای در معرفی انواع نانوعایق رطوبتی مایع،نانوعایق حرارتی رنگی ،نانوعایق رطوبتی مایع وحرارتی شفاف غلیظ ،نانوعایق رطوبتی شفاف رقیق یا انواع نانوعایق حرارتی با کارآئی در انواع عایق بام،عایق سوله،عایق نما،عایق مخزن،عایق لوله و مخزن،عایق استخردارد.
عایق اپوکسی ، کفپوش اپوکسی ،روکش اپوکسی و عایق ضد حریق رنگی وضد حریق سیمانی ،بتن سخت،بتن سخت رنگی و چسب صنعتی یا چسب چندکاره درسطوح خاصی کاربرد دارد.
به همین دلیل باید مدیریت مناسبی صورت گیرد تا تولید کننده و عرضه کننده به اهداف میان مدت وطولانی مدت با موفقیت کامل دست یابند.

ارسال یک پیام

Create your account