نسل جدید عایق رطوبتی مایع

نسل جدید عایق رطوبتی مایع

نسل جدید عایق رطوبتی مایع

در طی حداقل دوقرن گذشته جهت عایق بام-عایق نما-عایق مخزن-عایق لوازم خانگی- عایق استخر – عایق پارکینگ و…..از موادی که در آن دوران وجود داشت وهم اکنون نیز وجود دارد استفاده میکردند و بیشتر سازندگان با توجه به عدم اطلاع رسانی کافی ازنسل جدید عایقهای رطوبتی هنوز نیزاز این گونه مواد استفاده میکنند.
با توجه به ساختار مواد گذشته دربیشتر موارد در دراز مدت یا کوتاه مدت با مشکلات رطوبت یا رسوخ آب یا مواد گوناگون در مخاذن مواجه شده اند.
با توجه به حل اساسی اکثر مواد گذشته و نیاز مهم محصولات با کیفیت وماندگار در طی دو دهه اخیر تلاشهای فراوانی صورت گرفت.
با تلاش تعداد بسیار کمی ازشیمی دانان وحامیان آنان جهت پژوهش و تولید در چند سال گذشته شیمی دانان موفق شدند نسل جدید عایق رطوبتی مایع را بسازند و هم اکنون با حمایت سرمایه گذاران به مرحله تولید رسیده اند.
خواص و کارآئی عایق رطوبتی مایع با خواص بسیار بالا قادراست جایگزین تمامی عایقهای گذشته را بگیرد،در این راستا جهت آشنائی سازندگان ومصرف کنندگان نیاز به معرفی و تبلیغات با روشهای مدرن روزاز اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در صورت شناخت مناسب از نسل جدید عایق رطوبتی مایع مصرف کنندگان با تمایل به سمت این نوع عایقها رو می آورند و مشکلات ترک خوردگی درسطوح مختلف با توجه به طول عمربسیاربالا عایق رطوبتی مایع مشکلات به حداقل ممکن خواهد رسید.
این نوع عایق با چسبندگی بالا- کشسانی زیاد- مقاوم در برابرسرما و گرما دیگر ترک نمیخورد و این مهمترین موضوع برای سازندگان یا مصرف کنندگان میباشد.
علاوه بر خواص بالا اجرای آن با هر گونه ابزار(قلم-غلطک-پاشش)قابل اجرا میباشد وسرعت کار در اجرای آن بسیار بالاست.
در تمامی عایقهای نسل جدید تفاوت اساسی با عایقهای گذشته دارد ازجمله عایقهای قیری- پشم شیشیه-الیاف سرامیک- الاستومری و……. که بدلیل ذات مواد یا ترک میخورند یا بدلیل روزنه های عایقهای رولی روزنه دار بعد از مدتی اکسید شده و سطح را خراب میکند.
جهت اطمینان از محصولات نسل جدید عایقها اکثر مصرف کنندگان در ابتدا مقداری نمونه اجرا میکنند وپس ازآنکه اطمینان ازمحصول پیدا میکنند سفارش با توجه به نیازشان را میدهند و تجربه ثابت کرده تمامی مشتریانی که از نسل جدید عایقها استفاده کرده اند با تمایل به دیگران نیز محصول جدید را معرفی میکنند و تاکنون بیشتر مصرف کنندگان با اطلاع رسانی به همکاران و آشنایان خود حجم فروش محصول را تا حد قابل توجهی گسترش داده اند.
به موازات اختراع و تولید نسل جدیدعایق رطوبتی مایع عایق ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی نیز جهت جلوگیری از آتش سوزی وتاخیردرتخریب انواع بناها اختراع و تولید گردیده است و در بیشترکشورها استفاده کردن ازعایق ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی الزامی است.
بارها اشاره گردیده با توجه به محصولات اپوکسی شامل:اپوکسی- کفپوش اپوکسی- روکش اپوکسی- پلی یورتان- کفپوش پلی یورتان و………نسبت به نسل جدید عایق رطوبتی مایع قدمت بیشتری دارد در مواردی به عنوان عایق استفاده میگردد و مصرف این محصول نکات مثبت و منفی را بهمراه دارد.
سطوحی مانند:بام- نما- مخزن- منبع های لوازم خانگی- استخرهای صنعتی و…….استفاده کردن ازاپوکسی یا کفپوش اپوکسی یا پلی یورتان و کفپوش پلی یورتان کاربرد عایق را ندارد ودرصورت عدم اطلاع رسانی عرضه کنندگان اپوکسی یا مجریان اپوکسی مصرف کننده با مشکلات عایق بندی روبرومیگردد.
به موازات اختراع نسل جدیدعایق رطوبتی مایع میکرو ژل بتن با ترکیب بتن سخت یا بتن سخت رنگی جهت عایق بندی در بعضی از سطوح کارآئی مفیدی دارد.

ارسال یک پیام

Create your account