میکرو ژل بتن در بلوک سیمانی

میکرو ژل بتن در بلوک سیمانی

میکرو ژل بتن در بلوک سیمانی

اززمان تولید بلوک سیمانی جهت دیوار چینی و …… نزدیک به چند دهه میگذرد و از زمان آغاز تولید آن که اغلب به شکل سنتی صورت گرفته تا اینکه با ابداع و تلاش جهت تولید بیشتر بلوک سیمانی موفقیت هائی مناسبی ایجاد گردیده است.
با توجه به ترکیب مواد کانی سیمان که از دل کوه ها بدست می آید همیشه جهت طول عمر بلوک سیمانی مشکلاتی وجود داشته و این کاملا به خواص اصلی سیمان باز میگردد و بزرگترین مشکل سیمان در کوتاه مدت یا دراز مدت ایجاد ترک و حتی تخریب بلوک سیمانی میگردد و طی ده های گذشته بعضی از تولید کنندگان بلوک سیمانی جهت مقاومت و طول عمر بالای آن تلاش کرده اند با مواد مختلف همراه با آب را ترکیب کنند تا استقامت محصول بیشتر گردد و این روشها تا حدی قادر بوده تا مقداری مقاومت بلوک سیمانی را افزایش دهد.
طی دهه اخیر بعضی از تولیدکنندگان بلوک سیمانی تلاش فراوانی نموده اند تا جهت کاهش سنگینی سازه ها بناها از بلوک سیمانی سبک تولید کنند ودر این زمینه موفقیت خوبی را بدست آورده اند.
ولی مشکل ترک سیمان درحد مطلوب حل نگردیده است .
در چند سال اخیر با کمک بعضی از شیمی دانان با اختراع انواع نانو میکرو ژل بتن سخت یا نانو میکرو ژل بتن سخت رنگی یا نانو عایق رطوبتی شفاف غلیظ،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق،نانو عایق رطوبتی رنگی و چسب صنعتی یا چسب مایع چند کاره با حمایت سرمایه گذاران توانسته اند این مشکل اساسی را حل نمایند و متاسفانه اکثر تولید کنندگان بلوک سیمانی با این محصول آشنا نیستند و به روشهای گذشته خود ادامه میدهند و در این مقاله سعی بر آن است که به اکثر تولید کنندگان بلوک سیمانی و….. محصول نسل جدید انواع نانو میکروژل بتن سخت و نانو میکرو ژل بتن سخت رنگی ونانو عایق رطوبتی مایع،نانو عایق رطوبتی شفاف غلیظ،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق،نانو عایق رطوبتی رنگی و چسب صنعتی یا چسب چند کاره را با توضیحات آشنا کنیم.
کاربردهای دیگرآن جهت:عایق بام،عایق سوله،عایق نما،عایق استخر،عایق سرویس بهداشتی و……..میباشد.
اگر تولید کنندگان از اهمیت این محصول جدید اطلاعات جامعی بدست آورند تحول خوبی در تولید انواع بلوک سیمانی ایجاد میگردد .
این موضوع کاملا در گرو آشنائی با انواع نانو میکروژل بتن سخت و نانو میکرو ژل بتن سخت رنگی باترکیب چسب صنعتی یا چسب مایع چندکاره همراه میباشد ودرآینده بسیار نزدیک باشناخت این محصول جدید اغلب تولید کنندگان استقبال خواهند کرد.

ارسال یک پیام

Create your account