میزان استقبال مصرف کنندگان از انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی

میزان استقبال مصرف کنندگان از انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی

میزان استقبال مصرف کنندگان از انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی

نزدیک به دو دهه است که تلاش گسترده ای جهت تولید انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی صورت گرفته و به کیفیت مطلوب رسیده است و بعضی از تولید کنندگان در جهان در عرضه آن پیشرفت مناسبی راکرده اند.
بیشترمصرف کنندگان بدلیل جدید بودن محصول و تبلیغات کم در ابتدای معرفی محصول اطمینان ندارند و جهت خرید و یا پذیرش محصول مقاومت میکنند و این امر کاملا طبیعی است وجهت استقبال نیاز به تبلیغات یا اجرای نمونه تا حدودی بعضی از مصرف کنندگان پس از اطمینان از محصول استقبال میکنند.
از زمانی که انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی،نانو عایق رطوبتی شفاف غلیظ،نانوعایق رطوبتی شفاف رقیق،نانو عایق رطوبتی و حرارتی رنگی،عایق ضد حریق رنگی،ضد حریق سیمانی،میکرو ژل بتی،بتن سخت،بتن سخت رنگی اختراع و تولید گردیده است که کاربردهای فراوانی در:بناها،عایق بام،عایق استخر،عایق مخازن،عایق سوله،عایق لوله و مخاذن و……تولید و وارد بازار گردیده است استقبال مصرف کنندگان روز بروز گسترش پیدا کرده است.
لازمه استقبال بیشتردرگرو معارفه نوین و مدرن با توجه به شرائط هر مکانی تفاوت دارد.
نکات اساسی وشیوه مناسب معارفه و توجیح مصرف کننده و تمایل به استقبال بعهده تولید کنندگان و عرضه کنندگان و مجریان میباشد .
اگر تمامی ابزارهای لازم جهت معرفی انواع نانو عایقها به شکل علمی و اصولی ایجاد گردد میتوان چشم انداز خوبی را در آینده نه چندان دورداشت واستقبال مصرف کنندگان رو به افزایش خواهد بود.
اهمیت مواد چسب صنعتی و چسب چند کاره در تمامی این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اطلاع رسانی آن ضرورت دارد.
قطعا در آینده نه چندان دور انواع : نانو عایقهای رطوبتی وحرارتی،نانو عایق رطوبتی شفاف غلیظ،نانوعایق رطوبتی شفاف رقیق که کاربرد موثری در عایق بام،عایق سوله،عایق استخر،عایق مخزن ومیکرو ژل بتن،بتن سخت،بتن سخت رنگی و عایق ضد حریق رنگی،ضد حریق سیمانی جایگزین مواد گذشته خواهد شد وعلاوه بر مقاومت چندین برابری نسبت به محصولات قبلی مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان خواهد بود.
این محصولات جدید تحول زیادی را در تمامی صنایع ایجاد خواهد کردومشکلات گذشته محصولات قبلی را مصرف کنندگان دیگر شاهد نخواهند بود و نیازی نیست که بطور مدام تعمیر یا بازسازی کنندو این موضوع از شاخصهای مهم استقبال مصرف کننده است.

ارسال یک پیام

Create your account