ضرورت انواع عایق جدید در ساختمان ها

ضرورت انواع عایق جدید در ساختمان ها

ضرورت انواع عایق جدید:عایق بام عایق نما،عایق کف،عایق پارکینگ، عایق استخر

درتمامی صنایع اهمیت استفاده کردن ازپوششها نقش مهمی در کیفیت و حتی زیبائی دارد و اغلب مصرف کنندگان ضرورت نیاز به محصولات که نقش پوشش و عایق را دارند را لمس میکنند .
محصولات نوینی که در دو هه اخیر اختراع و به مرحله تولید رسیده است اغلب مصرف کنندگان از آن بی اطلاعند و ضرورت دارد تا باابزارهای گوناگون تبلیغاتی اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.
منظور از محصولات نوین در زمینه انواع عایقهای رطوبتی وحرارتی مایع که شامل:رنگ نماو عایق رطوبتی رنگی،عایق رطوبتی شفاف غلیظ،عایق شفاف رقیق،رنگ وعایق قطعات حودرو،عایق قطعات صنعتی،عایق حرارتی صنعتی،عایق ضدحریق رنگی،عایق ضد حریق سیمانی،رنگ و عایق استخری،عایق بتن سخت رنگی با ترکیب میکرو ژل بتن وبتن سخت و میکرو ژل بتن و…….میباشد.
با توجه به محصولات قبلی ونواقصی که دارد مشکلات عدیده ای را به مصرف کنندگان تحمیل میکند ضرورت دارد تا محصولات جدید به اشکال مناسبی معرفی وعرضه گردد.
تاکنون عده کمی ازمصرف کنندگان ازمحصولات جدید آشنائی پیداکرده اند و پس از مصرف کاملا از مصول راضی بوده اند و علاوه بر سفارش مجدد به همکاران خود نیز محصولات جدید را معرفی میکنند و این روند روز بروز رو به افزایش است.
اگرمعرفی انواع عایقهای جدید:رنگ نما وعایق رطوبتی رنگی،عایق رطوبتی شفاف غلیظ،عایق شفاف رقیق،عایق رطو بتی مایع،رنگ و عایق استخری،عا یق قطعات صنعتی،رنگ و عایق قطعات خودرو،عایق ضد حریق سیمانی،عایق ضد حریق رنگی،عایق بتن سخت رنگی با ترکیب میکروژل بتن،عایق بتن سخت و میکرو ژل بتن و…..
با روشهای مناسبی صورت گیرد وضرورت آن درک گردد تحول شگرفی در انواع صنایع صورت خواهد گرفت.
در تمامی محصولات ذکر شده نیاز و اهمیت چسب صنعتی جدید یا چسب چند کاره در ترکیب این محصولات اهمیت مهمی دارد.

ارسال یک پیام

Create your account