میزان استقبال سرمایه گذاران از انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی

استقبال سرمایه گذاران از انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی

میزان استقبال سرمایه گذاران از انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی

در کشورهای پیشرفته در صنعت اهمیت ویژه ای به محصولات جدید میدهند و جهت توسعه و تحقیق وآزمایش هزینه های هنگفتی انجام میدهند.
طی دو دهه اخیر انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی،نانو عایق رطوبتی و حرارتی شفاف غلیظ،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق،میکروژل بتن سخت و بتن سخت رنگی وعایق ضدحریق رنگی و ضد حریق سیمانی و…….را اختراع و تولید کرده اند.
سرمایه گذارانی که در عرصه مواد شیمیائی فعالیت دارند عده ای محدودی جهت درآمد زائی و جایگزینی بعضی از محصولات تمایل نشان دادند تا در عرصه انواع نانو عایقها ورود کنند.
علت اصلی عدم موفقیت بیشتر این سرمایه گذاران دانش کم در انواع نانو عایق رطوبتی و حرارتی،نانو عایق رطوبتی وحرارتی شفاف،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق،میکرو ژل بتن،بتن سخت،بتن سخت رنگی،عایق ضد حریق رنگی،ضد حریق سیمانی و……میباشد و رسیدن به محصول از طریق مهندسی معکوس و عرضه آن برایشان دشوار میباشد به همین جهت بیشتر اشخاصی که سعی داشتند در این محصولات و تولید آن وارد شوند موفقیت بدست نیاوردند وحتی متضررگشتند.
تعداد بسیار محدودی هر کدام دریک یا دو محصول موفقیت بدست آوردند و آگر مصرف کننده ای نیازداشته باشد از چند محصول استفاده کند ناچار است از چند تولید کننده خریداری کند.
این امراجتناب ناپذیر است که تمامی محصولات مانند:نانو عایق رطوبتی و حرارتی،نانو عایق رطوبتی شفاف غلیظ،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق،بتن سخت،بتن سخت رنگی وعایق ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی را دریک مجموعه بتوان تهیه کرد.
در تمامی محصولات میزان ترکیب چسب صنعتی و چسب چند کاره الزامی است و تولید کنندگان ملزمند تا مصرف کننده را آگاه کنند تا در انتخاب با مشکل روبرو نگردند.

ارسال یک پیام

Create your account