رفع تمامی مشکلات عایق بام و عایق نما

رفع تمامی مشکلات عایق بام و عایق نما

رفع تمامی مشکلات عایق بام و عایق نما

با توجه به محصولات قبلی و بدلیل ذات محصولات فوق که پس از مدتی ترک خورده و مشکلات زیادی را برای مصرف کننده ایجاد مینماید.
عدم آشنائی اغلب مصرف کنندگان با محصولات پیشرفته که طی دو دهه اختراع وتولید گردیده است به ناچار مصرف کنندگان مجددا ازروشهای قبلی پیروی میکنند ومدام با مشکلات عایق بام،عایق نما،عایق سوله،عایق پارکینگ،عایق سقف،عایق کف،عایق حراتی مایع و……روبرو هستند.
با اختراع جدید انواع عایق رطوبتی مایع توسط شیمی دانانی که در این عرصه فعالیت دارند تمامی مشکلات عایق بام،عایق نما،عایق سوله،عایق کف،عایق سقف،عایق استخر،عایق پارکینگ،عایق حرارتی مایع و……برطرف گردیده است .
این محصولات از خانواده انواع عایقهای رطوبتی مایع شامل:عایق رطوبتی رنگی،عایق رطوبتی شفاف،عایق استخر،عایق مخزن،عایق حمام،عایق سرویس بهداشتی،عایق کف،عایق سقف،رنگ عایق قطعات صنعتی،رنگ عایق قطعات خودرو،عایق حراتی مایع،عایق سرمایشی،عایق گرمایشی،عایق ضد حریق رنگی،عایق ضد حریق سیمان،بتن سخت رنگی،بتن سخت با ترکیب میکروژل بتن و…….میباشد .
محصولات فوق کاربردهای فراوانی در تمای صنایع دارد و علاوه بر عایق بام،عایق نما،عایق سوله ،عایق پارکینگ،عایق کف،عایق سقف،عایق استخرعایق حراتی مایع و…….با آشنائی از محصولات جدید بالاترین بهره برداری را نمود.
اجرای انواع عایق بام،عایق نما،عایق سوله،عایق پارکینگ،عایق کف،عایق سقف،عایق حراتی مایع مانند هم است ودراجرا نیاز به مجری حرفه ای ندارد.
جهت آشنائی بیشتر با انواع عایق رطوبتی مایع لازم است که مصرف کنندگان علاوه برتحقیقات آزمایش وتست لازم را انجام دهند تا با اطمینان کامل از محصولات نامبرد شده استفاده کنند.
هم اکنون اشخاصی که با این محصولات آشنا هستند توانسته اند به بهترین شکل عایق بام،عایق نما،عایق سوله،عایق پارکینگ،عایق سقف،عایق کف،عایق استخر،عایق حرارتی مایع و………….. را رفع نمایند.
تداوم اطلاع رسانی واعتماد سازی با محصولات جدید بخصوص در عایق بام،عایق نما،عایق سوله،عایق سقف،عایق کف،عایق پارکینگ،عایق استخر،عایق حراتی مایع و……..چشم انداز گسترده ای را برای مصرف محصولات ایجاد خواهد کرد.
در تمامی محصولات ذکر شده مصرف چسب چند کاره و میزان ترکیب آن نقش بسزائی در کیفیت محصولات دارد.
لازم به توضیح است که انواع عایق رطوبتی مایع قابلیت کشسانی بالا،مقاومت زیاد در سرما و گرما،زیست محیطی و اجرای آن با انواع ابزارنظیر قلم،غلطک،پاشش با سهولت قابل اجرا میباشد و نیاز به تبحر در اجرا را ندارد و هر محصولی که روی انواع سطوح اجرا میگردد،قبل از اجرا سطح مورد نظر از گرد و غبار یا چربی و…..تمیز گردد.

ارسال یک پیام

Create your account