دقت در آشنائی با انواع عایق نما

دقت در آشنائی با انواع عایق نما

دقت در آشنائی با انواع عایق نما-عایق بام-عایق استخر-عایق کف-عایق پارکینگ

اغلب سازندگان بناها و سوله ها سعی بر آن دارند تا با بررسی ودقت لازم از محصولات مورد نیاز آشنائی داشته باشند و در صورت اطمینان از محصل در جهت کیفیت بالای ساخن انواع بناها یا سوله ها استفاده کنند.
بهترین روش دقت و آشنائی با محصولات جدید مشاوره و راهنمائی جامع از تولید کنندگان یا کارشناسان تولید و حتی مجریان میباشد.
طی تجربه های گذشته اغلب مصرف کنندگان در ابتدا بعد از اطلاع رسانی فروشندگان مواد جدید درخواست نمونه میکنند و پس ازاطمینان جهت استفاده به میزانی که نیازدارند سفارش میدهند.
تجربه نشان داده اغلب مصرف کنندگان محصولات جدید انوع عایقهای مدرن که شامل:عایق شفاف غلیظ،عایق شفاف رقیق،عایق رطوبتی رنگی ،عایق حرارتی صنعتی،عایق استخر،عایق کف،عایق پارکینگ،عایق ضد حریق رنگی،عایق ضد حریق سیمانی،بتن سخت رنگی با ترکیب میکروژل بتن،بتن سخت با میکروژل بتن و………زمانی که استفاده میکنند علاوه بر رضایت کامل از محصول برای پروژه های بعدی نیز استفاده میکنند و به همکاران خود نیز محصولات جدید را پیشنهاد میدهند و این عام کمک کرده است تا میزان عرضه در ساخت و ساز و انواع قطعات صنعتی و لوازم خانگی گسترش پیداکند.
محصولات نوینی که طی حدودا بیست سال اختراع و به مرحله تولید رسیده با اطلا ع رسانی و مصارف تولید کنندگان با جهش بالائی عرضه محصولات رو به گسترش است.
جهت آشنائی بیشترباانواع عایقهای پیشرفته:عایق رطوبتی رنگی،عایق رطوبتی شفاف غلیظ،عایق رطوبتی شفاف رقیق،عایق استخر،عایق قطعات صنعتی،عایق قطعات خودر، عایق ضد حریق رنگی،عایق ضد حریق سیمانی،بتن سخت با ترکیب میکرو ژل بتن،بتبتن سخت رنگی با میکروژل بتن و………….یکی از بهترین رسانه سایتهای کامپیوتر میباشد و در حد مناسبی اطلاع رسانی گردیده است.
اگر مصرف کنندگان با کارشنانی که دراین موارد فعایت دارند مشاوره نمایند به نیاز مطلوب خود خواهند رسید.

ارسال یک پیام

Create your account