میزان آشنائی مصرف کننده ها با انواع عایق رطوبتی و حرارتی نانو

میزان آشنائی مصرف کننده ها با انواع عایق رطوبتی و حرارتی نانو

میزان آشنائی مصرف کننده ها با انواع عایق رطوبتی و حرارتی نانو

طی نزدیک به یک دهه نسل جدید عایقها اختراع و تولید گردیده وطبیعی است که تا رسیدن به نقطه مطلوب جهت آشنائی با محصولات جدید انواع: نانوعایق رطوبتی و حرارتی شفاف غلیظ ،نانوعایق رطوبتی شفاف رقیق ،نانوعایق رطوبتی وحرارتی رنگی ،نانوعایق حرارتی یا عایق اپوکسی و کفپوش اپوکسی یا روکش اپوکسی یا عایق ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی وبتن سخت و بتن سخت رنگی وچسب صنعتی یا چسب چند کاره که همه این محصولات بر پایه آب و کاملا سازگار با محیط زیست میباشد اکثر مصرف کنندگان یا مطلقا آشنائی ندارند یا اطلاعات کمی دارند و در اغلب رسانه ها اطلاع رسانی نمیگردد.
با تلاش مخترعین دانشمندان شیمی و تولید کنندگان و بازاریابها تولید کنندگان محصولات فوق سعی بر آن دارند تا تبلیغات مناسبی را جهت آشنائی ایجاد نمایند.
در دوران فعلی با توجه به ابزارهای مجازی فرصت مناسبی است که با سرعت بیشتر جهت آشنائی مصرف کنندگان ترویج واطلاع رسانی جامعی انجام دهند.
اشخاصی که به این سبک اعتقاد دارند و یقین دارند آینده چشمگیری در انتظارشان است سرمایه گذاری لازم جهت روشهای تبلیغات مدرن انجام میدهند و در کنار آن از بازاریابی سنتی دریغ نمیکنند .
تجربه نشان داده که روش سنتی در کنار تبلیغات مدرن مجازی میتواند پاسخگوی آنان باشد هر چند که لازم است جهت رسیدن به نقطه مطلوب باید بطور مداوم از ابتکارات جدید استفاده نمایند و صبر و شکیبائی به خرج دهند تا به آن میزانی که در نظر دارند عرضه و ارائه آن گسترش پیدا خواهد کرد.
تلاشهای مختلف نشان داده برای آشنائی مصرف کننده در هر محصولی تلاش فراوان نیاز است و با اعتمادازهرمحصولی که میخواهند عرضه کنند پیگیری و تلاش اساس موفقیت آنان خواهد بود.
هم اکنون میتوان گفت طی ده سال گذشته با تلاش و تداوم بازاریابی تولید کنندگان وعرضه کنندگان انواع نانوعایق رطوبتی مایع ،نانو عایق رطوبتی وحرارتی شفاف غلیظ ،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق ،نانوعایق رطوبتی وحرارتی رنگی،نانوعایق حرارتی مایع بر پایه آب و عایق اپوکسی ،روکش اپوکسی،کفپوش اپوکسی و عایق ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی وبتن سخت و بتن سخت رنگی و چسب صنعتی یا چسب چند کاره موفقیت های مناسبی را بدست آورده اند و قطعا با تداوم آن روز بروزتولید کنندگان به چشم اندازهائی که در نظر دارند قطعا خواهند رسید.
با توجه به این که انواع :نانوعایق رطوبتی و حرارتی شفاف غلیظ ،نانو عایق رطوبتی شفاف رقیق،نانوعایق رطوبتی وحرارتی رنگی ،نانوعایق حرارتی ،عایق اپوکسی ،کفپوش اپوکسی ،روکش اپوکسی و عایق ضد حریق رنگی و ضد حریق سیمانی وبتن سخت و بتن سخت رنگی و چسب صنعتی یا چسب چند کاره با کیفیت و سازگار با محیط زیست میباشد میتوان گفت زمان زیادی نیست که این محصولات تولید وعرضه آن شروع شده است.
تجربه نشان داده است که با سرعت بالا پیشرفت پیدا خواهد کرد و جایگزین محصولات سنتی خواهد گردید.

ارسال یک پیام

Create your account