عایق رطوبتی شفاف رقیق بر پایه آب

عایق رطوبتی شفاف رقیق بر پایه آب

 

عایق رطوبتی شفاف اغلب زمانی استفاده میگردد. که بنا (ساختمان – سوله- ویلا و……. قبلا ساخته شده و رطوبت به داخل ساختمان نفوذ کرده. باید بدون تخریب مشکل رطوبت را حل کرد.

با توجه به خواص عایق رطوبتی شفاف بر پایه آب انواع بام و نما و…….با هر متریالی که قبلا اجرا گردیده. با اطمینان کامل بدون تخریب میتوان این اشکال را رفع کرد.

زمانی که این محصول تولید نشده بود. اغلب مصرف‌کنندگان نمیدانند که چگونه بدون اینکه به سطح نما و…..(تخریب یا کندن سطح و عاق کاری با روشهای قبلی ) دست بزنند. راه حل مناسبی را نمی شناسند. تا این مشکل رطوبت و رسوخ آن داخل ساختمان یا سوله کارخانجات و……..حل نمایند.

اغلب مشتریان بدلیل هزینه های بالا و صرف زمان در صورت شناخت جامع. مصرف‌کنندگان از این عایق نسل جدید وقیمت بسیار مناسب برای مصرف کننده. با توجه به سهولت اجرا با روشهای مختلف قابل اجرا میباشد. الزاما ترجیح میدهند از عایق رطوبتی شفاف استفاده نمایند .

با توجه به هزینه های مناسب عایق نانو شفاف اشخاصی که تاکنون این محصول را شناخته‌اند. استقبال شایانی از آن کرده اند و با اطلاع‌رسانی در روشهای مختلف تبلیغات این محصول فراگیر خواهد شد .

 

روش اجرا عایق رطوبتی (غلطک – قلم – پیستوله – ایرلس )

 

موارد مصرف دیگر:

نمای ساختمان- دیواره های بیرونی اطراف ساختمان(جلو گیری از رطوبت).

نمای بیرون سوله کارخانجات(محافظت طولانی ازانواع متریالهائی که استفاده شده و جلوگیری از رطوبت).

انواع لوله های دفنی وزمینی (جلو گیری از زنگ زده گی).

روی انواع مخاذن ومنابع و دکل های برق و… جهت استحکام در برف و باران و سرما و گرما(فلز – بتن و….).

انوع قطعات خودرو سبک و سنگین.

انواع قطعات قطارهای زمینی و مترو.

انواع محصولات چوبی ( درب – پنجره – مبل – مجسمه و….. .

قابل توجه تمامی مصرف کنندگان عایق رطوبتی نانو:

محصول عایق نانو شفاف نه تنها محصولات قدیمی را محافظت میکند. بلکه در تمامی مواردی که در بالا ذکر گردیده. پس ازتهیه یا تولید محصول میتوان از این عایق جهت استحکام طولانی بهره برداری کرد .

تمامی محصولات فرآوری شده. با استفاده از عایق رطوبتی رقیق ضد آب گردیده. قدرت چسبندگی آن بقدری بالاست. که امکان جدا شدن آن از سطح وجود ندارد.

بدلیل ساختار محصول بر پایه آب مکان نگهداری در دراز مدت. این محصول حتما باید در دمای بالای 5 درجه نگهداری گردد واین مهم باید مورد توجه باشد.

ارسال یک پیام

Create your account