عایق رطوبتی وحرارتی شفاف یا رنگی

عایق رطوبتی وحرارتی شفاف یا رنگی: انواع قطعات صنعتی

 

عایق رطوبتی از شروع رشد صنعت یا درواقع میتوان انقلاب صنعتی از آن نام برد. در تمام تولیدات دستگاه های صنعتی که معمولا تولید انواع تولیدات محصول یا دستگاه‌های ترکیب‌کننده یا پرکننده یا دستگاه‌های نگهدارنده یا دستگاه‌های حمل محصول در بخشی از این تجهزات از قطعات خاصی استفاده میگردد. که معمولا اغلب این قطعات رنگ آمیزی میشوند (رنگ مشکی – خاکستری). با توجه به رنگ‌آمیزی معمولی یا متوسط از گذشته تاکنون طول عمر قطعات ومدت مقاومت آن مناسب نبوده. با توجه به نوع تولید که معمولا قطعات در معرض گرما یا سرما یا محیط‌های اسیدی و حتی آب و رطوبت قرار میگیرند. از عمر مفید قطعات بسیار کاسته میشود. ناپایداری کوتاه مدت آن مشکل برای مصرف‌کننده دستگاه‌ها ایجاد مینماید.

با تشریح رنگ‌های قبلی که به اختصار بدان پرداخته شد. معرفی جدیدترین رنگ عایق رطوبتی وحرارتی رنگی و شفاف با توانائی و مقاومت بسیار بالا معرفی گردد.

رنگ عایق رطوبتی جدید:

تمامی دستگاه‌های تولیدی معمولا در دماهای متفاوت قرار دارند. علاوه بر دما بعضی از موادی که تولید میکنند، از موادی تشکیل شده که بدلایل مختلف باعث خورندگی قطعات میگردد. از گذشته تاکنون مصرف کنندگان جهت حل این مشکل مهم و اساسی اقدام به تعویض قطعات میکنند.

این موضوع علاوه بر هزینه مصرف‌کننده ناچار میشود، زمانی را صرف تعویض قطعات انجام دهد. قطعا زمانی که دستگاه یا دستگاه‌ها کار نمیکنند، زیان هنگفتی را به تولیدکنندگان تحمیل میکند. با تغییر مناسب و اجرای محصول جدید در خانواده رنگ‌های صنعتی جهت پوشش قطعات رنگ عایق رطوبتی و حرارتی رنگی و یا شفاف این مشکل اساسی برطرف میگردد. قطعا هزینه‌های مازاد را میتوان کاهش داد. طول عمر دستگاه‌ها و بخصوص قطعات فنی دستگاه چندین برابر قبل خواهد شد.

نسل جدید عایق‌ها:

جهت آشنائی با این محصول نسل جدید رنگ عایق رطوبتی وحرارتی رنگی یا شفاف لازم است، توضیحات فنی و قابلیت آن را به زبان ساده جهت تولیدکنندگان دستگاه‌های صنعتی و مصرف‌کنندگان ارائه نمود.

در صورت آشنائی کامل از نسل جدید رنگ‌های عایق رطوبتی و حرارتی رنگی و رنگ عایق رطوبتی شفاف تولیدکنندگان ومصرف‌کنندگان راغب میگردند تا تغییر اساسی وجایگزین بهتر را در دستگاه‌ها ایجاد نمایند. در صورت جایگزینی محصول جدید تمامی مشکلات قبلی رفع میگردد.

رنگ جدید عایق حرارتی و رطوبتی بدلیل چسبندگی و کشسانی بالا و مقاوم در دماهای مختلف و محیط‌های اسیدی تحول بسیار بزرگی را در خطوط تولید انواع دستگاه‌ها ایجاد میکند. با توجه به این که تمامی مصرف‌کنندگان بدنبال رفع مشکلات قبلی هستند تمایل پیدا میکنند، تا از محصول رنگ جدید که همزمان عایق رطوبتی وحرارتی را شامل میشود را امتحان کنند. در صورت اطمینان از آن جایگزین رنگهای معمولی یا قبلی کنند.

در آینده نه چندان دور با درک کامل از محصول اتفاقات مناسبی در صنعت تولید انواع دستگاه‌ها صورت خواهد گرفت و هم تولیدکننده دستگاه هم مصرف‌کننده دستگاه از مزایای بسیار مناسبی برخوردار خواهند شد .

ارسال یک پیام

Create your account