عایق رطوبتی نانومایع کاربرد آن در صنایع مختلف

عایق رطوبتی نانومایع: کاربرد آن در صنایع مختلف

 

قبل از پرداختن به عایق رطوبتی نانو مایع لازم است. از عایق‌هایی که مورد مصرف قرار میگیرند توضیحات مختصری را به مصرف‌کنندگان یا تولیدکنندگان این محصولات ارائه داده شود.

در قسمت‌های مختلف صنایع(بناها – صنایع تولیدی – پالایشگاه ها – لوله ومخازن و……)از محصولاتی (ایزوگام – قیر گونی – الستومری و ……….)استفاده میکنند. که به عینه شاهد کمبود مقاومت و خرابی وحتی خطرات جدی برای مصرف‌کننده را در بردارد و این مشکل در کشورهائی که مانع محصولات گذشته نمیگردند. دردسرهای فراوانی را از گذشته تاکنون دارد. تا رفع این مشکلات مدام شاهد تعمیر یا تعویض و خرابی خواهیم بود.

عایق رطوبتی نانو مایع بدلیل ساحتار محصول و نسل جدید عایق رطوبتی نانو از کیفیت ودوام بسیار بالائی برخوردار است. کاملا زیست محیطی بوده. در صورت تخریب با ابزارهای برنده به سادگی قابل ترمیم میباشد. این یکی از محاسن عایق رطوبتی نانو میباشد .

خواص دیگر آن مقاوم در برابر سرما و گرما همراه با چسبندگی و کشسانی است. که در تمام سطوح احتمال خرابی وجود ندارد. جهت رفع مشکلات از گذشته تاکنون نیاز به اطلاع رسانی و تبلیغ و آگاهی دادن به مصرف‎‌کنندگان تاثیر مناسبی را ایجاد مینماید.

روش اجرای عایق رطوبتی نانو مایع:

 

عایق  نانو به شکل مایع بوده واجرای آن بسیار آسان میباشد. با هر ابزاری(قلم – غلطک – پیستوله – ایرلس – شات و…..)میتوان عایق  نانو را اجرا کرد. مجریان نیز از خطر ساتع شدن مواد مضر در امان هستند و اهمیت این موضوع خدمت شایانی را به مجریان انجام میدهد.

در تمام  پوششها پس از کیفیت و مقاومت سلامتی مجریان در اولویت اصلی قرار دارد. که سازندگان نسل جدید عایق  نانو امیدوارند به این موضوع مهم اهمیت دهند.

عایق رطوبتی نانو رنگی: کاربرد آن در صنایع مختلف

 

تکنولوژی جدید نسل عایق رطوبتی نانومایع و عایق‌های  نانو رنگی با توجه به تنوع رنگها و کاربرد بسیار فراوان دارد. به بهترین شکل میتوان از عایق استفاده بهینه کرد.

با دریافت اطلاع رسانی مناسب و مفید تولیدکنندگان ومصرف‌کنندگان بهره‌برداری در مورد انواع عایق رطوبتی نانومطالبی ارائه گردیده است. که در صورت گسترش و تداوم اطلاعات در تمامی صنایع جهت کیفیت و دوام محصولات اتفاقات خوبی صورت خواهد گرفت.

در صورت ترویج محصولات نسل جدید عایق رطوبتی نانومایع و بخصوص عایق رطوبتی نانو رنگی این امید وجود دارد. که عایق نانومایع وعایق نانورنگی مانند بیشتر محصولات که زمانی جهت آشنائی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برده شد زمان زیادی بکار برده شد تا تولیدکنندگان ومصرف‌کنندگان از محصولات گذشته به محصولات نوین با کارآئی بالا اعتماد کنند. کم کم میزان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزایش پیدا خواهد کرد.

این محصول جدید نیز مانند محصولات سنتی گذشته نیاز به زمان دارد تا جایگاه بسیار خوبی را در تمامی صنایع ایجاد نماید.

مزایای عایق رطوبتی نانو مایع:

جهت بررسی بیشتر عایق نانومایع و عایق نانورنگی و عایقهای دیگر مایع بر پایه آب و کاملا زیست محیطی لازم است. اطلاعات جامع ومفیدی ارائه گردد.

عایق نانومایع و عایق رطوبتی نانو رنگی با آخرین تکنولوژی درصنعت شیمیایی به مرحله  ساخت وتولید انبوه رسیده است. با توجه به ساختار چند کاربرد در صورت تبلیغات مدرن و اطلاع‌رسانی مناسب و ارائه نمونه جهت تست  تحول بسیار خوبی را در صنعت ایجاد خواهد کرد.

ترکیبات این محصول علاوه بر عایق  نانو تشکیل شده جهت کنترل دماهای مختلف سرمای شدید و گرمای شدید مقاوم میباشد. علاوه بر آن از چسبندگی و کشسانی بدلیل خواصی که ذکر شد. با محصولات قبلی مطلقا قابل قیاس نمی‌باشد. با هزینه مناسب و سرعت بالای اجرا با هر ابزاری(قلم – غلطک – پیستوله – ایرلس – شات – کاردک و…. ) قابل اجرا میباشد. این مهم جهت مصرف‌کنندگان از اهمیت بالائی برخوردار است. در صورت اطلاع‌رسانی مناسب و مشاهده و آزمایش مصرف‌کنندگان زمانی که به عایق  مایع و عایق  رنگی مایع بر پایه آب پی ببرند. قطعا جایگزین مناسبی خواهد بود.

ارسال یک پیام

Create your account