عایق رطوبتی نانوشفاف مایع کاربرد در انواع دکل های برق و نفت

 عایق رطوبتی نانوشفاف مایع

کاربرد در انواع دکل های برق و نفت

 

 عایق رطوبتی نانوشفاف مایع درصنعت نفت وبخصوص در بخش پتروشیمی انواع لوله های  (دفنی – غیر دفنی)و انواع مخاذن با متریلهای مختلف. از گذشته تاکنون در موضوع محافظت مناسب  از دکلها یا لوله ها ومخاذن نفت و آب شرب و……. .مانند اغلب محصولات بدلایل عدم آشنایی با محصولات جدید مشکلات عدیده ای بوجود آمده وتاکنون نیز ادامه دارد  .

این اشکالات هزینه بسیار هنگفتی را به مصرف کنندگان تحمیل میکند. اغلب بدلیل هزینه سنگین ترمیم یا تعویض در بعضی از مواقع جدی گرفته نمیشود. اتفاقات وحتی انفجارات غیر قابل جبرانی در صنایع نفت وپالایشگاه ها(مالی و جانی) صورت گرفته و متاسفانه این خطر رفع نگردیده است .

اینگونه حوادث درایران در صنایع نفت از تعداد انگشتان دو دست فرا رفته. مدام باید منتظر حوادث و رخداد ناگوار باشیم .

جهت رفع تمامی مشکلاتی که در صنایع نفت و پتروشیمی و پالایشگاه ها. عایق رطوبتی نانوشفاف رقیق مایع وعایق رطوبتی نانوشفاف غلیظ مایع با کنترل و مقاومت در سرما وگرما و حتی لوله ها ی دفنی این مشکلات و موارد مهم را میتوان رفع کرد. در صورت آشنایی مصرف کنندگان تحول نوین و با کارآئی بسیاربالا در صنعت نفت بوجود می آورد.

جایگزینی عایق رطوبتی نانو شفاف رقیق:

جایگزینی عایق رطوبتی نانو شفاف رقیق یا غلیظ مایع و حرارتی جدید رنگی در ابتدا نیاز به معرفی و تبلیغات مناسب دارد ودر صورت اطلاع رسانی وسیع قطعا میتواند این اطمینان را به مصرف کنندگان داد تا محصول جدید را جایگزین محصولات قبلی گردانند .

با اجرای این روش تحول بسیار مهمی در صنعت نفت صورت میگیرد و مشکلاتی که قبلا بدان اشاره شد. دیگر صورت نخواهد گرفت و صرفه جویی در هزینه ها و زمان خواهد بود.

همین مشکل اساسی در انواع دکلهای برق که در فضای باز در بیابانها و کوه ها وجود دارد. با استفاده از عایق رطوبتی نانوشفاف مایع  و حرارتی رنگی مخصوص دکلها دیگر نیازی نیست هزینه سنگینی را جهت تعویض یا ترمیم دکلها انجام دهند.

جایگزینی محصول جدید:

در تمامی موارد جایگزینی محصول جدید قبلا نیز اشاره شده برای مصرف کنندگان نیاز به اطلاع رسانی جامع و اعتماد سازی دارد. در صورت روش صحیح معرفی عایق رطوبتی نانوشفاف مایع وحرارتی رنگی مایع بر پایه آب مخصوص دکلها بسیاری ازمشکلات رفع خواهد شد. دیگر بار مالی یا بهتر است ذکر شود. هزینه مالی سنگین روبرو نخواهند شد.

تمامی محصولاتی جدیدی که معرفی میشود. بدلیل ساختار آب جهت نگهداری(انبار) قبل از مصرف در دمای بالای 5 درجه نگهداری گردد.

تمامی موارد ذکر شده بخصوص در انواع دکلها و بطور اجتناب ناپذیردردکلهای برق نیز وجود دارد و بطور مداوم دکلها های برق بدلیل در معرض برف و بارا ن و اکسیده شدن قرار دارند. خسارات و مشکلات عدیده ای را بوجود می آورند. در صورت استفاده کردن از رنگ عایق رطوبتی نانورنگی مایع یا عایق رطوبتی نانو شفاف مایع کاملا این مشکل برطرف میگردد.

 (هزینه کم – طول عمر بالا – اجرای آسان)

 

ارسال یک پیام

Create your account