عایق رطوبتی مایع پایه آب: بعد از بتن‌ریزی

عایق رطوبتی بام

عایق رطوبتی مایع پایه آب: بعد از بتن‌ریزی

 

عایق رطوبتی قبلا اشاره شد که تنوعی در استخرها از نظر کاربردی فراوان است. زمانی که در بتن ریزی مواد عایق یا میکرو ژل بتن (عایق رطوبتی و ضد ترک بتن) را در سیمان ترکیب نکرده باشند. جهت عایق بندی بعد از بتن ریزی نیاز به محصولی دارند که مشکل را بر طرف کند.

از گذشته تاکنون اغلب مصرف کنندگان جهت عایق بندی استخر از قیر گونی – ایزو گام و…. در تمامی صنایع یا پروژه های تفریحی یا خصوصی استفاده میکنند. بدلیل عدم آشنائی به محصولات نسل جدید عایق رطوبتی انواع استخرها ناگزیر از روش قبلی استفاده میکنند.

در اینجا سعی برآن است این محصول جدید با توجه به قابلیتهای خاص جهت جایگزینی محصولات گذشته معرفی گردد.

با تلاش تیمی از شیمی دانان محصول نوینی با کارآئی مناسب ساخته شده است که تمامی مشکلاتی (ترک – جدا شدن – نفوذ رطوبت و….) را برطرف میکند. طول مفید آن چندین برابر محصولات قبلی میباشد و هزینه محصول جدید تفاوت چندانی با محصولات قبلی ندارد.

عایق رطوبتی شفاف مایع پایه آب

 

عایق رطوبتی شفاف غلیظ یا رنگی تحول بی نظیر را در روی مواد سیمانی یا بتن ایجاد نموده است. که برای مصرف کنندگان در صنعت سیمان یا بتن با آگاهی از این محصول است که چشم انداز روشنی را میتواند در آینده نزدیک در بر بگیرد. قطعا این محصول پس از تبلیغات و معرفی لازم جهت مصرف کنندگان جایگزین محصولاتی که قبلا استفاد میکردند را خواهد گرفت.

تمامی افراد یا گروه ها یا سازمانها یا وزارتخانه ها و…. که انواع استخر میسازند میخواهند محصول عایق شفاف از طول عمر بالایی برخوردار باشد و در مدت زمان کوتاه مشکلی برایشان ایجاد ننماید .

این محصول نسل جدید عایق مایع پایه آب است که تمام نیازمصرف کننده گان را پاسخگو بوده وبا اطمینان واعتماد کامل میتوانند از این محصول استفاده نمایند.

عایق رطوبتی شفاف غلیظ یا رنگی مایع بر پایه آب بعد ازبتن ریزی روی سطح بتن در انواع استخرها از چسبندگی بسیار بالا و بدلیل مقاوم بودن در کنترل سرما و گرما از طول عمر بالایی برخوردار است. تمامی مشکلات انواع استخرها را جهت مصرف کنندگان را برطرف می‌نماید.

روش اجرا از عایق رطوبتی

روش اجرا از عایق شفاف غلیظ یا رنگی نسل جدید بسیار ساده میباشد و باابزاری مانند:

(غلطک – قلم مو – پیستوله – ایرلس و….)میتوان با سرعت بالا وبراحتی آنرا در انواع استخر اجرا کرد. نیاز به متخصص مجرب در اجرا لازم نیست. میتوان با کمی راهنمایی ساده مجریان را آموزش داد. خود کارفرمایان میتوانند بدون وابستگی به عرضه کننده محصول عایق رطویتی را اجرا نمایند. این یکی از مهمترین پارامترهایی است که اجرا با کمترین هزینه و سرعتی بالا در دسترس کارفرمایان قرار میگیرد.

 

عایق رطوبتی بام
اجرای عایق رطوبتی بام ساختمان

 

ارسال یک پیام

Create your account