عایق رطوبتی شفاف یا عایق رطوبتی رنگی:صنعت خودرو

عایق رطوبتی شفاف یا عایق رطوبتی رنگی:صنعت خودرو

 

عایق رطوبتی شفاف یا عایق رطوبتی رنگی:صنعت خودرو: تولید خودروهای اولیه که با موادهای بسیار سنتی حتی (چوب – پلاستیک – پارچه – فلز و…..)در بدنه اختراع و پس از مدتی تحقیق و پژوهش جهت رفع عیوب قبلی کم کم بصورت انبوه تولید گردید.

تولید صنعت خودرو و رشد این صنعت از اوایل قرن بیستم آغاز شد. با توجه به شروع و تحول صنعت درتمامی زمینه‍‌ها خودرو نیز شروع به رشد کردن نمود. با توجه به آن زمان و امکانات محدود اولین خودروهایی که تولید شد. با این که از بسیاری امکانات برخوردار نبود شوق و شعفی برای مردم ایجاد نمود.

در همین راستا تولیدات ابتدائی خودرو بعضی از سرمایه‌گذاران را ترغیب نمود تا در تولید خودرو سرمایه‌گذاری کنند. با توجه به نوآوری در حمل ونقل افراد روز بروز استقبال بیشتر شد.

با استقبال مصرف‌کنندگان و اشتیاق بیش از حد خریداران با سرعت بالا امکانات و توانائی اتومبیل را گسترش دادند. با اینکه در ابتدا امکانات کمتری درتولید خودرو وجود داشت، استقبال غیرقابل‌تصوری را مردم یا بهتر است گفته شود کسانی که از توانائی مالی خوبی برخوردار بودند راغب به خرید آن شدند.

هر چه زمان میگذشت و تنوع و تغییرات مناسبی در کیفیت و زیبائی خودرو صورت میگرفت.

مصرف‌کنندگان زیادی به خودرو روی آوردند. همین موضوع تولیدکنندگان را واداشت تا بطور مدام امکانات و تجهیزات بیشتری را برای بدنه و قطعات ایمن‌تری را به خودرو اضافه کنند.

بسیار سریع بعضی از کشورهای در حال رشد صنعت بعضی از سرمایه‌گذاران را راغب نمود تا در صنعت خودرو ورود کنند. تا از درآمد بسیار قابل توجه آن بی‌نصیب نگردند. این موضوع به موازات رقابت و درآمد تحول بسیار قابل توجهی را در صنعت اتومبیل ایجاد نمود.

قسمت‌های متفاوت خودرو:

با توجه به اینکه خودرو سواری یا اتومبیل حمل ونقل افراد را انجام میدهد، از گذشته تاکنون میتوان اتومبیل را به سه قسمت اصلی تفکیک نمود:

1-بدنه خودرو

2-موتور

3-قطعات فنی زیر خودرو

جهت آشنایی با محصول جدید رنگ عایق رطوبتی شفاف و عایق رطوبتی رنگی (مشکی – خاکستری) بر مبنای نیاز واهمیت آن وایمن بودن خودرو لزوما به قسمت زیر استفاده میگردد.

الزاما به نکات فنی قطعات و ضعفهایی که در قطعات زیر خودرو وجود داشته، هم اکنون نیز وجود دارد. در صورت بی توجهی و عدم استفاده کردن از محصولات نسل جدید با کیفیت بی نظیرکه در جایگاه صنعت تحول ایده‌آلی را بوجود میاورد.

 عایق رطوبتی خودرو:

این رنگ همزمان عایق رطوبتی و حرارتی شفاف یا رنگی میتواند تمامی مشکلاتی را برطرف کند .

از گذشته در واقع از زمان شروع تولید خودروهای اولیه یا بهتر است ذکر شود اتوموبیل ساده و ابتدائی جهت محافظت از قطعات زیر خودرو( فنر – شاسی – سیبک – میل تعادل و…….)تاکنون صرفا از رنگ معمولی یا از نظر تولیدکنندگان رنگ مخصوص قطعات استفاده میگردد .

هم اکنون نیز اغلب تولیدکنندگان از این روش قدیمی و در واقع میتوان با اطمینان گفت رنگهای با مقاومت نامناسب استفاده مینمایند.

صرفا رنگ اجرا شده در تمامی قسمت‌های قطعات زیر خودرودرانواع جاده ها درمقابل باران‌های اسیدی – برف – سنگ ریزه ها – گرما وسرما مقاومت لازم را ندارد.

با توجه به مشکلات و حتی خطرات پوسیدگی و جدا شدن قطعات در هنگام حرکت سالهاست که مصرف‌کنندگان را در معرض خطر قرار داده و متاسفانه مشکلات جانی و مالی را در پی داشته. قطعا تمامی تولیدکنندگان باید این مشکل اساسی را رفع نمایند و تداوم روش قبلی خطرات را افزایش خواهد داد.

بهتر است ذکر شود اکثر تولیدکنندگان اغلب تمایل دارند جهت رضایت مشتریان و فروش بیشترو رقابت با تولیدکنندگان صنعت خودرو و رشد هر چه بیشتر تولیدات خود روز بروز نه تنها از نظر زیبائی و مدرن بودن هچنان ازنظر ایمن بودن خودرو پیشتاز باشند. این رقابت تنگاتنگ نه تنها برای تولیدکنندگان مفید است، بلکه مصرفکنندگان را نیز راغب و از نظر ایمنی مصون نگه میدارد.

با رشدتکنولوژی وفناوری روز امروز درقرن بیستم و قرن بیست و یکم جهت رفع مشکل اساسی (زنگ‌زدگی و پوسیدگی قطعات زیر خودرو با دانش امروز عده‌ای از شیمی‌دانان محصولات نسل جدید رنگ عایق رطوبتی شفاف (رقیق – غلیظ) یا عایق رطوبتی رنگی را اختراع کنند تا این مشکل اساسی را کاملا برطرف نمایند.

رنگ عایق رطوبتی:

جهت آشنائی بیشتر با رنگ عایق رطوبتی و عایق حرارتی بیشتر به این مهم پرداخته میشود.

در صنعت محصولات شیمیائی در دو دهه اخیر تحولات شگرفی صورت گرفته. این منجر به حل بیشتر مشکلات در صنایع و بخصوص درصنعت خودرو و قطعات فنی زیر خودروصورت گرفته. استفاده از این محصول بسیارمفید بوده و تمام تولیدکنندگان نسل جدید خودرو میتوانند این مورد اساسی را رفع نمایند.

رنگ عایق رطوبتی وحرارتی شفاف یا عایق رطوبتی رنگی پس از اجرا روی قطعات زیر خودرو کاملا مشکل زنگ‌زدگی و پوسیدگی و جدا شدن و کنده شدن قطعات از خودرو را حل مینماید. در صورت استفاده آن در قطعات زیر خودرو قبل از مونتاژ یا بعد از مونتاژ و سهولت در اجرا و مقرون به‌صرفه‌بودن عایق رطوبتی شفاف تمامی تولیدکنندگان قطعات خودرو و خودروسازان سبک وسنگین(خودرو)خدمت شایانی را به مصرف‌کنندگان عرضه مینمایند.

در صورت جدیت و اهمیت دادن به این مهم که بدان تاکید شد تحول بسیار مهمی در صنعت خودرو ایجاد میگردد .

 

 

    

ارسال یک پیام

Create your account