عایق رطوبتی شفاف ورنگی

عایق رطوبتی شفاف ورنگی

جهت منابع و مخاذن و انواع لوله های سرد و گرم

از گذشته تاکنون انواع منبع‌ها و مخاذن یا لوله ها که از مواد مختلفی برای عایق رطوبتی مختلف ساخته شده‌اند. بدلایل مختلف جهت جلوگیری از پوسیدگی یا کنترل سرما و گرما و…..از موادی استفاده کرده‌اند، که بمرور زمان با توجه به عدم مقاومت این نوع پوشش‌ها در کوتاه مدت انواع لوله‌ها و منبع‌ها یا مخاذن  پس از مدتی آسیب میبینند. مصرف کننده ناچار است آنها را ترمیم یا تعویض نماید. هردو روش نه تنها هزینه بر بوده، بلکه زمان زیادی را اختصاص میدهد تا لوله ها و مخاذن تعویض گردند.

اغلب عدم مقاومت و خرابی لوله‌ها یا مخاذن دلیل اصلی آن بر نوع پوششی است، که روی سطح یا جداره قرار دارد و از گذشته تاکنون اغلب از رنگ‌ها یا پوشش‌های رنگی ساده یا پشم شیشه و…. با روکش‌های سنتی که در کشورهای پیشرفته صنعتی انواع این محصولات از رده خارج شده‌اند. کاملا منسوخ گشته است. حتی در صورت استفاده کردن از آنها مانند(پشم شیشه و…..) بدلیل مضر بودن و خطرات جانبی تولیدکنندگان جرائم سنگینی را ملزم هستند بپردازند. کاملا پوشش‌های قبلی  خطرناک را مجورند حذف کنند. از گذشته تاکنون تولیدکنندگان ومصرف‌کنندگان برایشان اثبات شده محصولات قبلی نه تنها مضرهستند بلکه از استقامت لازم در دراز مدتبرخوردارنیست.

 

نسل نوین عایق‌ رطوبتی شفاف:

تیمی از متخصصین جهت رفع این مشکل تلاش و آزمایش‌های مختلف از محصول نسل جدید عایق‌ها کرده‌اند. که یکی ازمهمترین مشکلات تولیدکننده و مصرف‌کنندگان را برطرف مینماید.

این محصول جدید نه تنها مشکل تمامی مصرف‌کنندگان را رفع مینماید. بلکه به زیبایی انواع لوله‌ها و مخاذن یا منبع‌ها اعمال میگردد.  روش اجرا مانند عایق‌های نسل جدید رطوبتی بسیار آسان میباشد. این روش یکی از مهمترین عامل جهت رفع مشکل مصرف‌کننده است.

عایق رطوبتی شفاف یا عایق رطوبتی رنگی(رنگهای مختلف) بدلیل ساختار کنترل سرما و گرم و جلوگیری از اکسیدشدن و چسبندگی بسیار بالا،ازمقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است .

با توجه به هزینه‌های مناسب اغلب مصرف‌کننده را در صورت آشنایی از محصولات نسل نوین پوششها راغب میکند تا جایگزین محصولات قبلی نمایند .

موارد کاربردعایق رطوبتی:

عایق رطوبتی جدید در تمامی انواع لوله‌ها و مخاذن و منبعها کاربرد دارد. انتخاب نوع عایق رطوبتی مورد نیاز بستگی به نوع کاربرد مصرف‌کننده دارد یا بهتر است گفته شود،که در لوله‌ها یا مخاذن چه موادی نگهداری یا جاری میگردد. در چه محیطی قرار میگیرد.

کارشناسان وعرضه‌کنندگان محصول زمانی میتوانند بهترین گزینه را به مصرف‌کننده بدهند.که اطلاعات جامعی را بدست آورند.مطابق با نوع کاربری مصرف‌کننده پیشنهاد دهند.

تنوع در انواع عایقهای رطوبتی و حرارتی بسیار زیاد است. حتما قبل از انتخاب محصول اطلاعات دقیقی را مصرف کننده به عرضه‌کننده یا کارشناسان باید ارائه کند.

با توجه به اینکه نوع کاربری در تمامی صنایع(آب – نفت – داروسازی – مواد شوینده – مواد اسیدی و…..)  متفاوت است.

در جهت انتخاب نوع محصول حتما بررسی و تحقیق ودقت لازم لازم باید صورت گیرد.

 

 

 

 

ارسال یک پیام

Create your account