عایق رطوبتی شفاف غلیظ: بعدازکاشی کاری

عایق رطوبتی شفاف غلیظ:بعدازکاشی کاری

 

عایق رطوبتی اغلب بعد از کاشی کاری بدلایل مختلف با توجه به اینکه مصرف کننده استخر به ظاهر اطمینان حاصل می‌نماید. دیگر با مشکلی روبرو نمی‌گردد استخر مورد نظرش را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

متاسفانه بدلیل ساختار سیمان و قیر پس از مدتی مصرف‌کننده شاهد کاهش آب در استخر میشود. بدلیل عدم آشنایی با عایق رطوبتی نسل جدید نمی‌داند که مشکل را چگونه برطرف نماید. اغلب پیشنهاد می‌دهند که کاشی‌ها را کنده و مجددا قیر گونی یا ایزوگام و….اجرا گردد وسپس مجددا کاشی کاری نمایند.

معایب روش‌های قدیمی:

این روش هزینه بسیار بالایی دارد و زمان‌بر است. مصرف‌کننده تمایل ندارد که از این پیشنهاد استفاده نماید .

عایق رطوبتی شفاف غلیظ نسل جدید عایق‌ها بدون کندن وتخریب براحتی میتواند این مشکل اساسی را بر طرف کند. بدون آنکه سطح کاشی و…. زیبایی و رنگ نمای استخرمحو گردد با حداقل هزینه وزمان این مشکل را رفع نماید.

پیشنهاد فوق بدلیل عدم آشنایی مصرف‌کنندگان شبهه برانگیز است. جهت اطمینان از کارآیی این محصول با اجرای عایق رطوبتی شفاف روی انواع ماکت‌ها از قبیل مقوا یا چوب یا ام دی اف و….به شکل استخر اجرا نمود. سپس داخل آن آب ریخت و در معرض مصرف کننده قرار داد، تا کاملا اطمینان حاصل کنند که این محصول جدید آب و….از سطح استخر خارج نمی‌گردد ومشکل مهم آنان را بر طرف می‌کند.

مزایای عایق رطوبتی نسل جدید:

تجربه نشان‌داده که با آزمایش این روش‌ها مصرف‌کنندگان اعتماد مینماید. با اطمینان بیشتری می‌پذیرد که از محصول جدید استفاده گردد. در غیر اینصورت باید استخر را تخریب و مجددا از روش‌های قبلی استفاده کنند هر چند که مجددا مشکل ایجاد خواهد شد.

یکی از مهمترین خواص عایق رطوبتی شفاف غلیظ در لبه استخرها و اطراف محیط استخر عدم لغزندگی است. تاکنون اتفاقات خطرناکی بدلیل آب روی لبه استخر یا اطراف استخرباعث لیز بودن وسرخوردن میگردد. با استفاده از این محصول دیگر چنین مشکل مهم صورت نخواهد گرفت.

قاعده‌ای در معرفی اکثر محصولات وجود دارد اکثر مصرف‌کنندگان بدلیل عدم آشنایی با محصولات جدید جهت استفاده از آن مقاومت نموده و یا به آن اطمینان ندارند .

جایگزینی روش‌های قدیمی:

 این نوع تفکر معمولا طبیعی است. تا زمانی که مصرف کننده را با اشکال مختلف جهت آشنایی با نسل جدید عایق‌های رطوبتی و کنترل و مقاومت در سرما وگرما مجاب نکرده باشیم که محصول جدید تمام نیازهای مد نظرشان را برطرف مینماید .

طبیعی است که طبق روشهای قبلی و در واقع سنتی روی بیاورند.

انتخاب دقیق و فنی مصرف‌کننده نیاز به ترویج و آگاهی از نسل جدید عایق‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است تمامی محصولاتی که بر پایه آب ساخته می‌شوند حتما در دمای بالای 5 درجه قبل از استفاد نگهداری شوند.

روش اجرای عایق رطوبتی:

مجریان با توجه به روش اجرا(غلطک – قلم – پیستوله – ایرلس ) قبل از اجرای هر نوع عایق رطوبتی بر پایه آب در صورت نیاز جهت رقیق کردن محصول حتما باید از میزان آن مطلع گردند. اگر نکات فوق را رعایت نکنند مجبور میشوند چندین بار از محصولات فوق اجرا کنند. این باعث زمان بیشتر میگردد .

ضمنا هر محصول عایق رطوبتی نیاز به اضافه کردن آن ندارد  باز هم توصیه میشود قبل ازاجرای هر نوع عایق رطوبتی با کارشناسان هماهنگ کنند تا به بهترین روش محصولات فوق را اجرا نمایند.

 

 

 

ارسال یک پیام

Create your account