تفاوت عایق رطوبتی نانو مایع با مواد قبلی

تفاوت عایق رطوبتی نانو مایع با مواد قبلی

از گذشته تاکنون اکثر مصرف کنندگان ازعایق رطوبتی محصولات شناخته شده. قدیمی و سنتی استفاده کرده و اغلب بدلیل عدم آشنایی با محصول جدید هنوز هم استفاده میکنند .

اگر تفاوت محصولات قبلی با نسل نوین عایقهای نانو شفاف یا رنگی برای رفع مشکلات رطوبتی. به شکل مطلوب توضیح داده شود و اطلاع رسانی جامعی صورت گیرد. قطعا اغلب مصرف کنندگان در جهت رفع رطوبت بررسی و انتخاب مناسبتری را انجام میدهند .

موادهای قبلی به دلایل عدیده از ضعفهای فنی و غیر قابل حل برخورداراست. از شروع مصرف این مواد بصورت مدام با مشکل روبرو گشته اند. چون از محصول جدید عایق نانومایع اطلاعات ندارند. به شیوه گذشته از عایقهای قدیمی وسنتی به ناچار استفاده میکنند.

با توجه به رشد علم و فناوری در تولید صنایع شیمیایی عده خاصی از شیمی دانان. با استفاده از ابزارهای نوین ودانش بنیان با ترکیب وساخت چندین نوع مواد موفق شده اند. این مشکل اساسی یعنی عایق رطوبتی شفاف یا عایق رطوبتی رنگی را به بهترین شکل حل نمایند. با تداوم و بهینه کردن عایق رطوبتی نانو مایع با تنوع بالا (عایق رطوبتی شفاف رقیق و غلیظ – سفید – رنگی و……). تحول ایده آلی درپوشش عایقها صورت گرفته است واین اتفاق خدمات شایانی را میتواند برای مصرف کننده گان عایقهای نانو ایجاد نماید.

جهت ترویج محصول نوین عایق رطوبتی نانو مایع نیاز به تبلیغات وسیع. و همکاری با اشخاصی که از این محصول جدید استقبال نمایند لازم و ضروری است.

در آینده نزدیک با ترویج گسترده این محصول عایق رطوبتی نانو مایع تمامی عایقهای قبلی. با توجه به نکات ضعف اساسی که دارند بمرور کنار گذاشته میشوند و نسل جدید عایق رطوبتی نانو مایع جایگزین آن خواهد گردید.

تداوم این روند تحول ایده آلی را در کاربرد پوششهای عایق نانو شفاف وعایق حرارتی رنگی ایجاد خواهد کرد .

 

 

ارسال یک پیام

Create your account