عایق رطوبتی نانو رنگی:کاربرد آن در صنایع مختلف

عایق رطوبتی نانو رنگی: کاربرد آن در صنایع مختلف

 

تکنولوژی جدید نسل عایق رطوبتی نانومایع و عایقهای نانو رنگی با توجه به تنوع. رنگها و کاربرد بسیار فراوان به بهترین شکل میتوان از عایق نانو استفاده بهینه کرد.

با دریافت اطلاع رسانی مناسب و مفید تولید کنندگان ومصرف‌کنندگان بهره برداری در مورد انواع عایق رطوبتی نانومطالبی ارائه گردیده است. که در صورت گسترش و تداوم اطلاعات در تمامی صنایع جهت کیفیت و دوام محصولات اتفاقات خوبی صورت خواهد گرفت.

در صورت ترویج محصولات نسل جدید عایق  نانومایع و بخصوص عایق نانو رنگی این امید وجود دارد. که عایق نانومایع وعایق  نانورنگی مانند بیشتر محصولات که زمانی جهت آشنائی تولید کنندگان و مصرف کننده گان برده شد. زمان زیادی بکار برده شد. تا تولید کنندگان ومصرف کنندگان از محصولات گذشته به محصولات نوین با کارآیی بالااعتماد کنند. کم کم میزان مصرف کننده گان و تولید کننده گان افزایش پیدا خواهد کرد.

عایق رطوبتی نانو نسل جدید:

این محصول جدید نیز مانند محصولات سنتی گذشته نیاز به زمان دارد. تا جایگاه بسیار خوبی را در تمامی صنایع ایجاد نماید .

جهت بررسی بیشتر عایق نانومایع و عایق رطوبتی نانورنگی. و عایقهای دیگر مایع بر پایه آب و کاملا زیست محیطی لازم است. اطلاعات جامع ومفیدی ارائه گردد.

عایق رطوبتی نانومایع و عایق رطوبتی نانو رنگی با آخرین تکنولوژی درصنعت شیمیایی به مرحله  ساخت وتولید انبوه رسیده است. با توجه به ساختار چند کاربره در صورت تبلیغات مدرن و اطلاع رسانی مناسب و ارائه نمونه جهت تست  تحول بسیار خوبی را در صنعت ایجاد خواهد کرد.

ترکیبات این محصول علاوه بر عایق  نانو تشکیل شده جهت کنترل دماهای مختلف سرمای شدید. و گرمای شدید مقاوم میباشد. علاوه بر آن از چسبندگی و کشسانی بدلیل خواصی که ذکر شد. با محصولات قبلی مطلقا قابل قیاس نمی‌باشد. با هزینه مناسب و سرعت بالای اجرا با هرابزاری(قلم – غلطک – پیستوله – ایرلس – شات – کاردک و…. ) قابل اجرا میباشد. این مهم جهت مصرف کنندگان از اهمیت بالائی برخوردار است. در صورت اطلاع رسانی مناسب و مشاهده و آزمایش مصرف کنندگان زمانی که به عایق مایع و عایق رنگی مایع بر پایه آب پی ببرند. قطعا جایگزین مناسبی خواهد بود.

ارسال یک پیام

Create your account