اجرای نمونه عایق های رطوبتی نانو وحرارتی شفاف ورنگی

اجرای نمونه عایق های رطوبتی نانو وحرارتی

شفاف ورنگی

روی سطح (دیوار،سقف،کف)

  1. سطح کل محیط مورد نظر جهت اجرای عایق رطوبتی نانو شفاف. یا عایق رطوبتی نانو رنگی (انواع رنگها)را پاکسازی نموده. و عاری از (زنگ خوردگی،چربی،گرد و غبار و …)نمایید.

2.پس از پاکسازی  سطح،عایق رطوبتی نانو شفاف یا عایق رطوبتی نانورنگی آماده اجرا است.

3.مرحله اول : قلم مو یا غلطک حداقل به عرض ده یا پانزده سانتیمتر یا پیستوله یا ایرلس تهیه نمائید.

4.مرحله دوم : عا یق رطوبتی نانو و حرارتی شفاف یا رنگی. را یک دست کامل روی سطح موردنظر اجرا نمائید.

5.مرحله نهائی : نمونه عایق رطوبتی نانو رنگی با توجه به ضخامت مورد نیاز. اجرا می شود تا به ضخامت ایده ال برسد.(توجه داشته باشید که در هر مرحله از اجرای عایق. حتما باید پوشش قبلی خشک شده باشد و پس از اتمام هر مرحله قلم. – غلطک پیستوله – ایرلس و با آب شسته شود تا خشک نگردد).

 نکات قابل توجه اجرای عایق رطوبتی:

1.اجرای اصلی کار(کل سطح)بهتر است. به صورت پاششی (دستگاه پاشش ایرلس) انجام گردد. و با کمترین زمان در یک مرحله انجام می‌شود. ولی در متراژها کم تا سقف دو یا سه هزار متر جهت کاهش هزینه. اجرا میتوان با غلطک یا قلم مو استفاده کرد.

2.ضروری است برای تمام مراحل اجرا. سطح پس از هر مرحله اجرا حتما باید لایه قبلی خشک گردد.

  1. در هر مرحله از اتمام اجرا ابزار اجرا حتما باید شسته شود. و در صورت احمال کاری وخشک شدن ابزار فوق دیگر قابل استفاده نمیباشد.

4.بهتر است قبل از اجرا با مسئولین یا کارشناسان  فنی مشاوره نمائید. تا مشکلی دراجرا وپس از آن ایجاد نگردد و به بهترین شکل عایق رطوبتی شفاف یا عایق رطوبتی رنگی انجام گردد.

لازم به ذکر است. بدلیل ماهیت محصول در زمینه اجرا در متراژهای کم(کمتر از سه هزار متر). نیاز به افراد مجرب و یا حرفه ای لازم نیست. و هر شخصی که در رنگ  آمیزی ساختمان چه با قلم یا غلطک تجربه داشته باشد. میتواند به سهولت عایق نانو شفاف یا عایق نانورنگی راانجام دهد. و قبلا نیز اشاره شده هزینه اجرا برای مصرف کننده بسیار ارزان تمام میشود.

در صورت محیطهای بزرگ یا بهتر است گفته شود. سطح های بسیار بزرگ روش ایده آل اجرا. با دستگاه پاشش مخصوص به نام ایرلس یا شات میباشدواز نظر زمان اجرا درحداقل زمان کار اجرا میگردد.  

 

ارسال یک پیام

Create your account